ساپینتو و کی روش بر سر این دو بازیکن اختلاف نظر داشتند

جالب اینجاست که سال هاست استقلال همیشه به عنوان تیمی شناخته می شود که بهترین مدافعان راست ایران را در اختیار دارد و در مقاطعی 2 مدافع راست او در ترکیب قرار گرفته اند. اما این بار رقابت سختی در سمت چپ آبی ها وجود دارد و سلمانی و جلالی مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند. نگرانی شیرینی که ساپینتو باید تا پایان فصل با آن روبرو شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در شرایطی که بازیکن آماده ای مانند محمد محبی اردوی ارزیابی فنی را از دست داد اما کی روش با وجود بیماری تصمیم گرفت جلالی را دعوت کند و این نشان از اعتماد ویژه سرمربی پرتغالی به تیم ملی به این بازیکن جوان دارد.

نکته اصلی تفاوت جایگاه این دو بازیکن در استقلال و تیم ملی است. ساپینتو علاقه خاصی به سبک بازی سلمانی دارد در شرایطی که کارلوس کی روش روی ابوالفضل جلالی حساب ویژه ای باز کرد و او حتی در اوایل بازی مقابل اروگوئه بازی کرد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

همانقدر که سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در طرف مقابل، جلالی رضایت شخص دیگری را جلب کرد.

ساپینتو و کی روش بر سر این دو بازیکن اختلاف نظر داشتند

امسال 2 بازیکن از سمت چپ استقلال رقابت سختی داشتند. در 8 بازی، این سلمانی بود که از ابتدا بازی کرد و جلالی نیز در هر 5 بازی ساپینتو در ترکیب اصلی قرار داشت. البته این دو بازیکن در هفته اول مقابل سپاهان در ترکیب اولیه آبی ها حضور داشتند.

با مصدومیت جلالی، رقابت این دو بازیکن در استقلال جذاب شده است. فرهاد مجیدی ترجیح داد از سلمانی در ترکیب اصلی خود استفاده کند تا در تمامی 29 بازی فصل قبل بازیکن ثابتی باشد. این آمار برای جلالی عدد هفت را نشان می دهد.

البته اردوی این دوره هم آخرین حضور سلمانی در تیم ملی شد. با وجود عملکرد خوب این بازیکن در استقلال، اسکوچیچ به دلیل ترافیک سمت چپ ترجیح داد سراغ سایر گزینه های خود برود و خبری از دعوت مجدد سلمانی به تیم ملی نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور جعفر سلمانی در استقلال از اردوی تیم ملی آغاز شد. این بازیکن در دور اول سومین دوره مقدماتی جام جهانی توسط اسکوچیچ به اردو دعوت شد و در اولین بازی مقابل سوریه بود که با استقلال برای پوشیدن پیراهن این تیم به توافق رسید.


سرویس خبر شماره: 1851980
14 نوامبر 1401 در 04:36 ب.ظ
8.2K ​​ امتیاز خبر|

6نقطه نظر

وضعیت متفاوت سلمانی و جلالی در استقلال و تیم ملی