ساپینتو گزینه خارجی خود را انتخاب کرد/ خرید مهم استقلال در نیم فصل

طبق قانون، استقلال می تواند یک بازیکن خارجی دیگر نیز به خدمت بگیرد و سرمربی این تیم از ابتدای فصل تاکید کرده است که عجله ای برای استفاده از چنین فرصتی ندارد و می خواهد چهره مورد نظر خود را انتخاب کند. محل و پس از بررسی های دقیق بازیکنی که ساپینتو قصد دارد در نیم فصل دوم به استقلال اضافه کند.

باید ببینیم باشگاه استقلال ابتدا چه زمانی می تواند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند و سپس جذب بازیکنان جدید را آغاز کند. تا زمانی که چنین روندی طی نشود، باشگاه استقلال قادر به نقل و انتقالات نیست و باید تکلیف این موضوع را روشن کند تا به سراغ هافبک مورد نظر ساپینتو برود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

البته آرزوی ساپینتو زمانی برآورده می شود که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیز از این وضعیت خارج شود. باشگاه استقلال در حال حاضر با دو پرونده باز در فیفا مواجه است. یکی استراماچونی است که گفته می شود اعتبارات لازم را برای پرداخت بدهی خود دریافت کرده است و دیگری هرویه میلیچ که هنوز وصول درخواست هایش از باشگاه استقلال را تایید نکرده و مدیر برنامه هایش مشغول بازی است.

با وجود اینکه دو هفته تا شروع نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است اما اخبار رسیده حاکی از آن است که ریکاردو هافبک خارجی مورد نظر خود را انتخاب کرده و منتظر شروع فصل نقل و انتقالات است تا برای حضور این بازیکن آماده شود. در تیم. بازیکنی که البته باید از نظر مالی با باشگاه استقلال به توافق برسد.