سایبان برقی متین پخش عمده و تکی انواع سایبان برقی سایبان مغازه سایبان چتری 22361050

سایه بان مغازه برقی می تواند از نوع سایبان کالسکه ای و یا نوع سایبان بازویی انتخاب شود. استفاده از چادر مغازه و چاپ تبلیغات بر روی سایه بان، می تواند به افزایش بهره وری سایبان کمک کند. معمولا فروشگاه ها در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند، به یک سقف برقی یاز دارند. این سقف یا سایبان بر روی درب مغازه نصب می شود تا ورود نور مستقیم آفتاب به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. همچنین سقف متحرک به خاطر خاصیت ضد آب بودن پوشش، می تواند از ورود آب باران به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. بدین ترتیب سقف متحرک برقی می تواند محصولی بسیار کاربردی و مفید برای انواع فروشگاه ها، مغازه ها، هایپرمارکت ها و سایر مراکز تجاری باشد.

نمای ظاهری این نوع سایبان در مقایسه با انواع سایبان های دیگر زیبا تر است و در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شود. این نوع سایبان برای نخستین بار در سال 1900 میلادی ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. مقاومت و دوام این نوع در سایبان در برابر عوامل مختلف بسیار زیاد است و از طول عمر مناسبی برخوردار می باشد.

فولاد و آلومینیوم از جمله فلزات پرکاربرد برای پوشش سایه بان ها به شمار می روند. معمولا ورقهای فولادی دارای مقاومت بیشتری هستند و در مقابل تغییر شکل مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. البته ورق های فولادی باید به صورت منظم رنگ شوند تا دچار زنگ زدگی نشوند.

امکان تولید انواع سایبان در سایزها و جنس پارچه های متفاوت وجود دارد و همچنین امکان چاپ هر نوع طرح و تبلیغ در قسمت رو و زیر سایبان امکان پذیر میباشد. پارچه سایبانهای برقی مغازه باید از مرغوب ترین نوع باشد تا در برابر آفتاب و بارش برف و باران به طور کامل مقاوم بوده، تغییررنگ نداده و دچار پوسیدگی نشود. سایبان های برقی مغازه ها می توانند برای راحتی پرسنل مغازه، راحتی مراجعه کنندگان و مشتری ها، برندینگ و تبلیغات و همچنین پیشگیری از فساد محصولاتی که داخل مغازه قرار گرفته اند مورد استفاده قرار گیرند. سایبان های برقی ریموت دار دارای کنترلی هستند که با استفاده از آن می توانید درجه مورد نظر خود را روی سایبان تنظیم کنید.

سفارش سایبان باکس دار

این سایبان ها معمولا در انواع کلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار تعمیر چتر اتوماتیک می گیرند. بدنه سایبان های چتری را معمولا از اهن می سازند تا مقاومت و پایداری لازم را داشته باشند. ۴- هر سایبان دارای ۲ عدد ریموت در پک خود می باشد که در صورت تمایل می توان تعداد ریموت ها را ضافه کرد.

سایبان بغل مدل TJM – Awning 2.5 Meter

سایبان برقی متین پخش عمده و تکی انواع سایبان برقی سایبان مغازه سایبان چتری 22361050