سایت فروش بلیت جام جهانی فدراسیون باز شد!


سرویس خبر شماره: 1837623
19 مرداد 1401 ساعت 23:31 |
333 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که روز گذشته مسئولان فدراسیون از امکان خرید بلیت بازی های ایران در جام جهانی از امروز خبر دادند، اما تا ساعتی پیش چنین احتمالی پیش بینی نمی شد اما مشخص بود حدود ساعت 16:00 که تغییراتی در وب سایت ایجاد می شود.
اما گزارش ها نشان می دهد که خرید بلیت از طریق سامانه راه اندازی شده از سوی فدراسیون فوتبال از ساعتی پیش در دسترس قرار گرفته و هواداران با انتخاب نوع مسابقه توانسته اند مجوز حضور در مسابقات تیم ملی در جام جهانی را به عنوان تماشاگر دریافت کنند. بلیط آنها می خواهند البته خریداران باید در نظر داشته باشند که امکان انتخاب بلیت در سطوح مختلف برای بازی های مختلف تیم ملی وجود ندارد و مثلاً اگر فردی بخواهد برای بازی های ایران و انگلیس، آمریکا و ولز بلیت بخرد. نمی تواند برای بازی با انگلیس بلیت ردیف اول بخرد و برای بازی با آمریکا، درجه دو، بلیت می خرد و انتخاب می کند و همه بلیت ها باید از یک کلاس باشند.
نکته ای که مسئولان فدراسیون به آن اطلاع نداده اند این است که حق امتیاز ده درصدی سازمان بر روی بلیت تماشاگران است، به طوری که داوطلبان پس از انتخاب نوع بلیت مورد نظر خود اقدام به خرید بلیت می کنند، با اضافه شدن ده درصد هزینه به گیت پرداخت اینترنتی به صورت آنلاین می باشد. دایرکت کرده و پس از پرداخت مبلغ مورد نظر، کد رهگیری و تایید خرید را از طریق پیامک از شماره اتحادیه فوتبال دریافت می کنند.
البته صدور کد مربوط به فیفا در این مرحله اتفاق نمی افتد و به نظر می رسد تا چند روز آینده این کد برای خریداران بلیت ارسال شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مشاهدات علاقه مندان به خرید بلیت بازی جام جهانی مقابل ایران نشان می دهد که امکان خرید بلیت در سایت فدراسیون وجود دارد.