سایه یک فصل بدون جام؛ آینده مبهم گواردیولا در سیتی

حالا سیتی فقط یک شانس برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و با 4 بازی مانده به پایان یک امتیاز بیشتر از لیورپول است و آن شانس اول محسوب می شود. سیتی یکشنبه شب میزبان نیوکاسل است و باید دید که آیا غم باخت به رئال مادرید را فراموش خواهند کرد یا در پی آن شکست بزرگ به سود لیورپول خواهند لغزید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ پس از باخت رئال گفت: نمی دانم این جام (لیگ قهرمانان اروپا) در رکورد من به عنوان سرمربی سیتی کم است یا نه، اما خوشحالم که در سیتی هستم. ما اینجا با هم کارهای بزرگی انجام دادیم و امسال به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک بودیم. آینده؟ “بزار ببینیم چی میشه.”

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی برای ششمین بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند. هیچ مربی فوتبالی در این مرحله به اندازه پپ از لیگ قهرمانان حذف نشده است و او بار دیگر نتوانست سیتی را به مهمترین هدف فصل یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. تنها فصل گذشته بود، از زمانی که گواردیولا هدایت سیتی را بر عهده گرفت، به فینال رسید اما به چلسی باخت. آنها در این فصل با شکست 6-5 مقابل رئال از رسیدن به فینال بازماندند و حالا رسانه های انگلیسی به آینده او در سیتی چشم بدبین دارند.

قرارداد پپ با سیتیزن ها تا سال 2023 اعتبار دارد و مذاکرات برای تمدید آن مدتی است که ادامه دارد، اما مشخص نیست که در صورت پایان کمپین فعلی، توافق نهایی حاصل خواهد شد یا خیر.

پپ گواردیولا می تواند فصل جاری را بدون کسب هیچ جامی در سیتی به پایان برساند و تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است.

فصل برای سیتی با شکست مقابل لستر در سوپرکاپ آغاز شد. اندکی بعد سیتی در جام اتحادیه مغلوب وستهام شد. در جام حذفی سیتی به نیمه نهایی رسید اما با نتیجه 3-2 مغلوب لیورپول شد و نتوانست به فینال برسد و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال حذف شد.


سرویس خبر شماره: 1822952 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 15:45 |
13,165 |

20نظرات

گزارش: