سبایوس: با گاو صحبت کردم، مشکل حل شد

دنی سبایوس امروز در اردوی تیم ملی اسپانیا تایید کرد که با گاوی درباره اتفاقات ال کلاسیکو صحبت کرده است.

سبایوس: با گاو صحبت کردم، مشکل حل شد

ستاره جوان بارسلونا، گاوی، جنبه کمتر قابل مشاهده ای از شخصیت همیشه آرام خود را در صحنه فوق الذکر نشان داد و دنی سبایوس را در حالی که در اختیار نداشت، کنار گذاشت. داور صحنه را ندید و VAR هم مداخله نکرد تا این مشکل با اعتراض بازیکنان رئال مادرید روبرو شود. واقعا گاو او انتقام فینال سوپرجام بازیکن رئال را گرفت. جایی که سبایوس موهای ستاره جوان بارسا را ​​کشید و باعث عصبانیت کاتالان ها شد.

1834459

هر دو بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا به سر می برند و لوئیز دلافونته (سرمربی اسپانیا) از آنها خواسته تا در مورد تنش های رخ داده در ال کلاسیکو صحبت کنند تا دیگر مشکلی بین آنها پیش نیاید.

1834460

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا یکشنبه شب با پیروزی 2-1 مقابل رئال مادرید فاصله خود را با این تیم به 12 امتیاز رساند و به برتری خود در لالیگا ادامه داد. در این برخورد اتفاقی افتاد که مورد توجه داور قرار نگرفت.

1834297

سابایوس در این خصوص به مارکا گفتمربی اصرار داشت که با هم صحبت کنیم و این کار را انجام دادیم. من گاوی را خیلی نمی شناسم، اما ما هر دو اهل یک منطقه (اندلس) هستیم و فاصله شهر من با شهر گاوی فقط 10 کیلومتر است. شما هم جنوبی ها را بشناسید؛ کمی عصبی و پرشور هستیم، با هم صحبت کردیم و همه چیز تمام شد و مشکلی بین ما نیست، حالا هر دوی ما برای اسپانیا بازی می کنیم و نباید بین بازیکنان تیم ملی تفاوتی وجود داشته باشد؛ چون قطعاً یک تاثیر منفی بر کار تیمی دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1896940
آوریل 01, 1402 در 22:40
نمایش 4K |

1نقطه نظر

مربی اصرار کرد