سبک رکوردی در فهرست تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در سال های اخیر همواره لژیونرها سهم بیشتری در لیست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی برای حضور در رقابت های مختلف داشته اند. پرونده ای که اکنون توسط امیر قلعه نویی نقض شده و از 10 بازیکن برای حضور در مسابقات کافا دعوت کرده است.

البته در این بین 2 لژیونر فوتبال ایران به دلیل مصدومیت سفر به قرقیزستان را از دست دادند. شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی که در فوتبال قطر و امارات حضور دارند از کادر فنی مجوز حضور در مسابقات کافا را دریافت نکردند.
حالا بعد از مدت ها شاهد افزایش تعداد بازیکنان شاغل در لیگ هستیم که پیراهن تیم ملی را به تن می کنند. 15 ملی پوش و 10 بازیکن لژیونر در لیست امیر قلانوی برای تدارکات مقابل افغانستان، قرقیزستان، عمان و ازبکستان قرار گرفته اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیدمجید حسینی (کایزری ترکیه)، حسین کنعانی زادگان (الاهلی قطر)، صادق محرمی (دیناموزاگرب، کرواسی)، احسان حاج صفی (آکا آتن)، سعید عزت اللهی (سیتی، دانمارک)، علیرضا جهانبخش (فیه‌صه‌یورد) شارلوت بلژیک مهدی طارمی (پورتو)، سردار آزمون (بایرلورکوزن) و شهاب زاهدی (پوشکاش مجارستان) 10 بازیکن لژیونر هستند که برای حضور در مسابقات کافا مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفتند.

اسامی 10 لژیونر در لیست 25 نفره ملی پوشان برای حضور در مسابقات کافا به چشم می خورد.

سبک رکوردی در فهرست تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1942751
Jun 18, 1402 @ 5:46 ب.ظ
33.1 هزار |

4نقطه نظر

سهمیه داخلی لژیونر بیشتر