ستاره آلمانی چلسی به رئال مادرید پیشنهاد شده است

این مهاجم آلمانی که بازیکنی چند پسته است و می تواند به عنوان مهاجم مرکزی یا وینگر چپ بازی کند، قصد دارد تابستان امسال چلسی را ترک کند. تیمو ورنر رابطه خوبی با توماس توخل سرمربی تیم ندارد و آماده است پس از دو فصل به صورت قرضی یا دائم چلسی را ترک کند. حالا شبکه کادناسر مدعی شده است که مدیر برنامه های تیمو ورنر به رئال مادرید پیشنهاد داده تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این مهاجم جوان را جذب کند.

رئال مادرید برای جذب دائمی تیمو ورنر باید مبلغی در حدود 35 میلیون یورو بپردازد و این پیشنهاد به هیئت مدیره باشگاه ارائه شده است. البته خود این بازیکن برای رفتن به لالیگا باید دستمزدش را کاهش دهد و احتمالا مشکلی از این نظر پیش نخواهد آمد. اما رئال مادرید در صورت تلاش برای جذب تیمو ورنر احتمالا در تابستان سال آینده خواهان انتقال قرضی با بند خرید است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1836336
10 مرداد 1401 @ 20:53 |
26 هزار |

11نقطه نظر

ورنر در راه رفتن به برنابئو.

به گزارش “ورش سه”، تیمو ورنر دو سال پیش در شرایطی به چلسی رفت که مورد علاقه لیورپول و یورگن کلوپ بود اما در نهایت لایپزیگ با باشگاه متمول لندنی به توافق رسید و این بازیکن راهی لیگ برتر شد. . اما شرایط در دو فصل گذشته مطابق با خواسته تیمو ورنر نبوده و او هنوز نتوانسته روزهای درخشان خود در بوندسلیگا را در فوتبال انگلیس تکرار کند. ورنر در چند بازی فصل گذشته روی نیمکت بود و به نظر می رسد شرایط بازی در لیگ برتر چندان مناسب سبک بازی او نیست.

رئال مادرید برای جذب تیمو ورنر، مهاجم جوان آلمانی چلسی در تابستان امسال پیشنهاد شده است.