ستاره آمریکایی تبدیل به کهکشان می شود؟/ گزینه انتقال غیرمنتظره



هنوز زمان زیادی تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، اما با توجه به اینکه کریستین پولیسیچ در پایان فصل چلسی را ترک می کند، خواستگاران او از هم اکنون به دنبال جذب او هستند.

پولیسیچ دوران خوبی را زیر نظر گراهام پاتر پشت سر نگذاشته است و درست زمانی که به نظر می رسید به لطف نمایش هایش در جام جهانی برای ایالات متحده، زمان بیشتری برای بازی با آبی ها خواهد داشت، مصدومیت او را گرفتار کرد. .او قرار داد.

هزینه های کلان چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پر هزینه توسط کنسرسیومی به رهبری تاد بولی نیاز به تعادل مالی دارد، بنابراین آنها باید چندین بازیکن را بفروشند که یکی از آنها پولیشیچ است.

آیا پولیسیچ ممکن است به رئال مادرید برود؟

از زمان نقل و انتقالات زمستانی، شایعات در مورد مقصد احتمالی پولیشیچ متوقف نشده است. ابتدا شایعه شد که او فوتبال خود را در لیگ برتر با منچستریونایتد، آرسنال یا نیوکاسل ادامه خواهد داد، سپس شایعاتی به گوش رسید که او در حال مذاکره برای پیوستن به میلان در سری آ است و همچنین به انتقال به گالاتاسرای ترکیه نیز اشاره شد.

به گزارش روزنامه انگلیسی ‘میل’، رئال مادرید یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن آمریکایی است زیرا ادن هازارد ستاره عزیز آنها به پایان حضورش در این باشگاه نزدیک می شود.

پولیسیچ 24 ساله است و به گفته پدرش از کودکی عاشق رئال مادرید بوده و حتی پیراهن لوئیس فیگو را برای او خریده است. او در نهایت با چلسی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و در مرحله یک هشتم نهایی یک گل کلیدی به ثمر رساند.

همچنین گزارش هایی مبنی بر علاقه اتلتیکو مادرید به جذب بازیکنی وجود دارد که قراردادش در ژوئن 2024 به پایان می رسد. این وضعیت احتمالاً باشگاه لندنی را مجبور می کند که او را با مبلغی کمتر از 41 میلیون دلار بفروشد تا از جدایی مجانی او جلوگیری کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی