ستاره استقلال فقط به یک چیز فکر می کند

محمد محبی با بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران می خواهد اولین حضور در جام جهانی را تجربه کند.

ستاره استقلال فقط به یک چیز فکر می کند


سرویس خبر شماره: 1849740
1 نوامبر 1401 ساعت 20:19 |
16 هزار |

19نقطه نظر

محیبی کار کیروش را سخت می کند.

محبی با حضور مارک ویلموتس تجربه بازی در تیم ملی را به دست آورد اما بسیاری معتقد بودند این فرصت به عنوان بازیکن فیکس در 20 سالگی به او داده شد. اما این روزها او ستاره بی چون و چرای استقلال است و ساپینتو باید خدا را شکر کند که دغدغه جام جهانی باعث شد بین سپاهان و استقلال انتخاب کند، محبی برای حضور بیشتر در استقلال.
محمد محبی اگرچه فرصت حضور در اردوی اتریش را نداشت اما اگر با همان فرمی که حاصل زندگی و نگاه حرفه ای اش به فوتبال است به کار خود ادامه دهد، بعید است کارلوس کی روش بتواند قلم قرمز بکشد. به نام او

محبی با تمرکز زیاد مصمم است تا کی روش را متقاعد کند تا نام خود را در فهرست نهایی تیم ملی قرار دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از سوت پایان بازی استقلال و آلومینیوم که حتی بیشتر از ورود ناگهانی ساپینتو به زمین مورد توجه قرار گرفت، خروج محمد محبی به سمت وحید کاظمی بود که احساس می کرد وقت اضافه بازی نیست. با احتساب صحیح و احتمالاً با زمان بیشتر، استقلال می توانست گل پیروزی را به ثمر برساند.
درخشش محبی قبل از شروع لیگ نوزدهم شروع کرد و نقش بسزایی در صعود شاهین به لیگ برتر داشت. سپس امیر قلعه نویی دستش را گرفت و در افتتاحیه لیگ نوزدهم مقابل شاهین بوشهر دو گل به ثمر رساند، تیم زادگاهش که نوید تولد استعدادی جدید در فوتبال ایران بود.
سه فصل حضور در سپاهان و یک سال سابقه حضور در فوتبال پرتغال در سال قبل از جام جهانی، محمد محبی را به بازیکن باتجربه و کارآمدتری تبدیل کرد و او نیز مانند سایر بازیکنان لیگ بیست و دوم به فوتبال ایرانی بازگشت تا به جام جهانی برسد. جام یک هدف را دنبال می کند و آن حضور در مهم ترین فستیوال فوتبال جهان در قطر است.