ستاره استقلال همچنان به دنبال گل لیگ است


سرویس خبر شماره: 2049008
27 ژوئن 1403 در 1:18 ب.ظ.
6.7 هزار |

5نقطه نظر

شهباززاده، چهارمین حضور در فینال حذفی

ستاره باتجربه مس رفسنجان برای چهارمین بار در فینال جام حذفی شرکت خواهد کرد.

ستاره استقلال همچنان به دنبال گل لیگ است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه فوتبال ایران که در لیگ بیست و سوم برای مس رفسنجان بازی می کرد، با نارنجی پوشان به فینال پلی آف راه یافت و امیدوار است در این مسابقات بار دیگر گل لیگ تیمش را به ثمر برساند.

شهبازاده که روز گذشته در ترکیب اصلی مس رفسنجان به میدان رفت و ضربه خود را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد و زمینه ساز صعود به فینال شد، اکنون چهارمین حضور خود در فینال جام حذفی را تجربه می کند.

این مهاجم باتجربه دو بار با استقلال در فصل های 94-95 و 1402-1401 به فینال جام حذفی رسید و جالب اینکه دو بار طعم شکست را چشید و نتوانست به جام برسد. وی در فصل 95-96 علاوه بر حضور در فینال با نفت تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و اکنون برای چهارمین بار در دیدار نهایی جام حذفی با مس رفسنجان شرکت خواهد کرد.

2044226

نکته قابل توجه این است که در جریان حضور نفت تهران در فینال پلی آف، سجاد شهباززاده گل قهرمانی این تیم را وارد دروازه تراکتورسازی کرد و حالا این بازیکن امید زیادی به تکرار گل در فینال جام حذفی دارد.

شهباززاده که مهمترین بازیکن تیم محرم نویدکیا در خط حمله است، انگیزه زیادی برای بازی آخر فصل با مس رفسنجان دارد. او پس از بازی دیروز مقابل آلومینیوم نیز بسیار خوشحال بود و حالا برای دیدار با سپاهان که معمولا در آنجا حضور دارد و آقای گلی با پیراهن آنها آماده می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی