ستاره اسپانیایی: همیشه آرزو داشتم در این سطح بازی کنم


سرویس خبر شماره: 2050021
1 تیر 1403 ساعت 01:57 |
2000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

نیکو ویلیامز ستاره تیم ملی اسپانیا می گوید در بازی امشب مقابل ایتالیا به رویای خود جامه عمل پوشانده است.

ستاره اسپانیایی: همیشه آرزو داشتم در این سطح بازی کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اسپانیا در دیداری جذاب از مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و به لطف نمایشی درخشان توانست این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به پایان برساند. نیکو ویلیامز بازیکن جوان اسپانیایی به عنوان بهترین بازیکن دسته انتخاب شد و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. پس از بازی، ویلیامز در مصاحبه ای به تحلیل عملکرد خود و تیم پرداخت.

نظر شما در مورد نمایشی که داشتید چیست؟
امشب همه چیز خوب پیش رفت و هم تیمی هایم کمک زیادی به من کردند. موقعیت های تک به تک لباس قوی من است. وقتی برای اولین بار از مدافع کناری عبور می کنید، این کار آسان تر می شود.

تحلیل شما از بازی؟
می دانستیم که این مسابقه بسیار سخت خواهد بود و باید چه کار می کردیم. ما در همه پست ها برتر بودیم، ایتالیا تیم بسیار خوبی است، اما ما خیلی خوب بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

2046034

آیا روی مسابقات یورو تمرکز کرده اید؟
من روی یورو بسیار متمرکز هستم و تمام تلاشم را برای کمک به سرمربی انجام خواهم داد. من همیشه رویای بازی در این سطح، حضور در یورو و کسب عنوان مرد مسابقه را داشتم. من واقعا خوشحالم.

شانس شما برای گلزنی در این مسابقه؟
شما از اشتباهات خود درس می گیرید. من دو موقعیت بزرگ را در بازی کوپا دل ری مقابل اوساسونا از دست دادم که خیلی به من آسیب زد، اما از نظر روحی خیلی پیشرفت کردم. من خیلی سخت کار می کنم تا به تیم کمک کنم.

مجله اخبار فوتبال خارجی