ستاره انگلیسی با خطر از دست دادن جام جهانی!


سرویس خبر شماره: 1854165
27 نوامبر 1401 ساعت 10:17 ب.ظ
14.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شک به حضور جیمز مدیسون مقابل ایران

آنها از حوله و دمنده یخ برای خنک شدن پس از جلسات تمرینی استفاده کردند، اما انتظار می رود دمای هوا در هفته آینده به 30 درجه کاهش یابد زیرا انگلیس در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت محلی درست قبل از غروب آفتاب به مصاف ایران می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رسانه های انگلیسی می گویند حضور مدیسون مقابل ایران بعید به نظر می رسد و حتی ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

ستاره انگلیسی با خطر از دست دادن جام جهانی!

گرما و همچنین تقاضا برای بازیکنان، ساوتگیت را به فکر استفاده از بازیکنان جایگزین خود انداخته و تغییرات در برنامه تاکتیکی او نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. انگلیس برای دومین روز متوالی بعد از ناهار در دوحه سوزان تمرین کرد تا با گرمای قطر سازگار شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جیمز مدیسون برای دومین روز متوالی تمرینات تیم ملی انگلیس را از دست داد. وبسایت talksport در مطلبی نوشت که ستاره لسترسیتی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو بعید است در اولین بازی انگلیس مقابل ایران به میدان برود.

مجله میرور نیز در مورد مصدومیت این بازیکن نوشت و از غیبت نهایی ستاره لستر در بازی با ایران خبر داد. میرر نوشت: جیمز مدیسون پس از غیبت در 2 تمرین اخیر در قطر، بازی افتتاحیه انگلیس در جام جهانی مقابل ایران را از دست خواهد داد.

این رسانه نوشت: از زمان حضور تیم انگلیسی در قطر، مدیسون به دلیل مصدومیت زانو که در پیروزی 2-0 لستر مقابل وستهم دچار شد، نتوانست به طور کامل در تمرینات شرکت کند.

انگلیس تا یکشنبه فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که آیا مدیسون را به خانه بفرستد و جایگزینی بیاورد. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا آنها چنین اقدام شدیدی را برنامه ریزی می کنند یا خیر.

مدیسون از زمانی که تنها بازی ملی خود را مقابل مونته نگرو در سال 2019 برد، برای سه شیرها بازی نکرده است.

پس از یک رشته عملکرد چشمگیر برای لستر، او در برنامه های گرت ساوتگیت قرار گرفته است و امیدوار است بتواند نقشی کلیدی مقابل ایران ایفا کند. با این حال، اکنون به نظر می رسد که این بازیکن 25 ساله برای حضور در زمین باید تا این لحظه صبر کند.

هافبک لستر هفته گذشته از ناحیه زانو آسیب دید اما همچنان مطمئن است که می تواند در این مسابقات بازی کند. با این حال، مدیسون اکنون قرار است بازی مقابل ایران را از دست بدهد و این خبر ناامیدکننده ای برای گرت ساوتگیت است زیرا سرمربی انگلیس روی او حساب می کرد.