ستاره ایرانی می خواهد قرارداد با بلژیکی ها را به هم بزند!

همچنین زمزمه هایی مبنی بر پیشنهادهایی از خاورمیانه برای علی قلی زاده شنیده می شود اما نامی از باشگاه خاصی به گوش نمی رسد. چند هفته پیش اخباری مبنی بر علاقه باشگاه کولبای امارات و فرهاد مجیدی برای جذب وینگر ایرانی شارلوآ به گوش رسید و باید دید او بالاخره موفق به فسخ قرارداد با تیم بلژیکی و حضور در ایران خواهد شد یا خیر. یا امارات لیگ.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره ایرانی تیم شارلوا بلژیک به دنبال فسخ قرارداد و جدایی از این تیم است.

ستاره ایرانی می خواهد قرارداد با بلژیکی ها را به هم بزند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نقل از رسانه های بلژیکی، علی قلی زاده، وینگر ایرانی تیم شارلوا بلژیک به دنبال فسخ قرارداد با این تیم و پیوستن به باشگاه دیگری برای ادامه دوران حرفه ای خود است.

1794772

قلی زاده پس از جدایی از سایپا در سال 2018 به شارلوا پیوست و به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه بلژیکی تا سال 2025 تمدید کرده است. ستاره چپ پای تیم ملی که به تازگی دومین جام جهانی خود را تجربه کرده است، در آخرین بازی های تیمش عملکرد خوبی نداشته است و به همین دلیل است. در نهایت مقابل کلوب بروژ، او حتی در لیست 20 بازیکن شارلوا قرار نگرفت.


سرویس خبر شماره: 1866575
04 فوریه 1401 @ 18:53 |
56.6 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

ادامه فعالیت قلی زاده در ایران یا امارات؟

به نظر می رسد قلی زاده در دیدار با سران باشگاه شارلوا به مشکلات خانوادگی اشاره کرده و می خواهد قراردادش را فسخ کند. رسانه های بلژیکی در ادامه اعلام کردند که همسر این بازیکن ایرانی برای مسائل پزشکی به ایران سفر کرده است که می تواند دلیل جدایی و حضور مجدد قلی زاده در لیگ برتر ایران باشد.

1794769