ستاره اینتر به میلان پیشنهاد بازیکن داده است!

حکیم زیاش امید زیادی به انتقال به میلان ندارد اما همچنان می خواهد چلسی را در تابستان امسال به مقصد دیگری ترک کند.

در حال حاضر این ستاره فنی به سرمربی خود اعلام کرده است که برای او تیم دیگری پیدا کند و حکیم زیاش تمایلی به ماندن در باشگاه فعلی ندارد. قطعا توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی نیز برای حفظ این بازیکن برای یک فصل دیگر بی میل نیست اما در شرایط فعلی همچنان احتمال جدایی او زیاد تلقی می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837566
آگوست 19, 1401 @ 4:26 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وضعیت حکیم زیاش، وینگر مراکشی و خلاق چلسی در سال های اخیر در این باشگاه چندان خوب نبوده و به ندرت توانسته است به طور مستمر در ترکیب اصلی قرار بگیرد. امروز استاندارد با انتشار گزارشی مدعی شد حکیم زیاش در فکر جدایی از چلسی است و در تلاش است تابستان امسال این باشگاه را ترک کند. به نظر می رسد باشگاه میلان برای جذب این بازیکن اقداماتی انجام داده و قصد دارد برای انتقال حکیم زیاش به سن سیرو آماده شود. البته کندی روند مذاکرات طرفین این ستاره مراکشی را از انتقال احتمالی به رختکن روسونری خسته کرده است و حالا او آماده است تا پیشنهادات دیگر خود را نیز بررسی کند.

جالب اینجاست که روملو لوکاکو ستاره سابق چلسی و ستاره فعلی اینتر، فردی بود که حکیم زیاش را به باشگاه میلان پیشنهاد داد و به آنها گفت که این بازیکن می تواند در تیم روسونری بازی درخشانی داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که فصل گذشته لوکاکو و زیاش یک بار در زمین مسابقه درگیری لفظی داشتند.