ستاره ای در انتظار اعتماد کیروش (عکس)

با این حال، شرایط در زمان اسکوچیچ تفاوتی نداشت. قدوس در ترکیب اصلی ایسکو نبود مگر اینکه غیبت بازیکنان کلیدی منجر به حضور او شود. یک مورد اعتراض ضمنی قدوس به تعویض در بازی با لبنان مشاهده شد. دراگان رفت و از قضا سامان از بازگشت کی روش به تیم ملی استقبال کرد اما هنوز اوضاع برای این بازیکن تغییر نکرده است.

مطمئناً او اخیراً روی نیمکت برنتفورد بوده است، اما جدا از اینکه در پست هافبک نفوذی خودش بازی می کند، در برخی مسابقات به عنوان دفاع راست بازی کرده است که می تواند نظر تیم ملی را جلب کند. کارکنان از آن بازیکن در مناطق مختلف زمین استفاده کنند. با این حال، چنین اتفاقی هنوز رخ نداده است و قدوس نتوانسته بازی در جام جهانی 2022 را تجربه کند.


سرویس خبر شماره: 1856243
8 آذر 1401 ساعت 10:24 |
15.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

شاید او جایگزین طلایی تیم ملی شود

منبع: همشهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک بین المللی فوتبال ایران در انتظار فرصتی برای اولین حضور خود در جام جهانی قطر است.

ستاره ای در انتظار اعتماد کیروش (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از نکات سوال برانگیز ترکیب ایران در 2 دیدار ابتدایی تیم ملی، نیمکت نشینی سامان قدوس بود. قدوس خوش تیپ ترین هافبک تیم ملی ایران محسوب می شود. بازیکنی که با توجه به حضورش در لیگ انگلیس به نظر می رسید یکی از گزینه های اصلی کی روش برای بازی در انگلیس و ولز باشد اما این اتفاق نیفتاد و قدوس حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.

هیچکس نمیداند که نوبت سامان در بازی سوم مقابل آمریکا خواهد بود یا نه، اما در کل قدوس در تیم ملی شانس چندانی نداشته است. او در زمان کی روش بازی چندانی نداشت و از تغییرات کادرفنی حمایت کرد. این بازیکن با انتقاد از رویکرد عدم اعتماد سرمربی پرتغالی به او ابراز امیدواری کرد که با آمدن سرمربی جدید شرایط برای او تغییر کند.

البته جام جهانی هنوز تمام نشده است و شاید قدوس همچنان نقش ذخیره طلایی تیم ملی ایران را بازی کند. آنچه مسلم است او توانایی های فنی قابل قبولی دارد و با تجربه بین المللی اگر به او اعتماد کنیم احتمالا بازخورد مثبتی خواهد داشت.