ستاره ای که بدون هیاهو به تیم جدیدی می رود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رشید مظاهری 33 ساله یکی از دروازه بان های سرشناس و باتجربه فوتبال ایران است که در تیم های بزرگی چون ذوب آهن، تراکتورسازی، استقلال و سپاهان بازی کرده است. رشید از ابتدای فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال خود را با سپاهان آغاز کرد اما بعدها با اضافه شدن پیام نیازمند اختلافاتی با خوزه مورایس پیدا کرد و در نیم فصل طلایی پوشان اصفهانی را ترک کرد.

مظاهری در پیکان شماره 36 را انتخاب کرد و در پاسخ به این سوال که دلیل آن را می پرسند انگیزه ای قوی برای حضور در جام جهانی در 36 سالگی عنوان کرد. به همین دلیل هوادارانش منتظرند تا رشید را در لیگ بیست و سوم در دروازه تیم رقیب ببینند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دروازه بان باتجربه فوتبال ایران بدون توجه به شایعات نقل و انتقالات و در بزرگترین سکوت تیم جدید خود را انتخاب می کند.

ستاره ای که بدون هیاهو به تیم جدیدی می رود

نکته ای که در مورد رشید وجود دارد این است که بدون توجه به پشت صحنه و در سکوت کامل با تیم هایی که او را می خواهند مذاکره می کند و برخلاف گذشته به دنبال شایعات نقل و انتقالات نخواهد بود. بدون شک پیشنهاداتی از سوی تیم های مطرح برای رشید وجود خواهد داشت و او را دوباره در ترکیبی ثروتمند خواهیم دید. این برای مظاهری اتفاق خوبی است و می تواند به این دروازه بان کمک کند تا رویای خود را برای حضور در جام جهانی بعدی محقق کند.


سرویس خبر شماره: 1942708
18 ژوئن 1402 در 03:12 ب.ظ
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مقصد بعدی رشید کجاست؟

دروازه بان سابق تیم ملی حالا به پایان قراردادش با پیکان رسیده و مشخص است که تمایلی به تمدید این قرارداد ندارد. رشید که همیشه در مدعیان لیگ برتر حضور داشته برای ریکاوری روحی و آرامش راهی پیکان شد و حالا می خواهد به سطح اول فوتبال بازگردد.

رشید در نیم فصل دوم به پیکان پیوست تا با آرامش به کار خود در این تیم مستقر در تهران ادامه دهد و روزهای خوبی را در درون تیم خودروسازان سپری کرد.

رشید در مجموع 13 بازی برای پیکان در لیگ برتر انجام داده است و توانسته 6 بازی را در این لیست میان جدول بسته نگه دارد که با توجه به شرایط تیم پیکان و جایگاه این تیم در جدول برای رشید قابل قبول است. او در سپاهان هم کلین شیت داشت که با توجه به تعداد بازی هایی که انجام داده، رکوردش را خوب می کند.

1877227