ستاره ای که سرانجام در دل یحیی جای گرفت


سرویس خبر شماره: 1815888 |
27 مارس 1400 ساعت 12:52 |
5,332 امتیاز خبر|

0نظرات

عملکرد خوب در دربی؛

رضا اسدی هافبک پرسپولیس سرانجام در پایان فصل خود را به کادر فنی این تیم تحمیل کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان امسال بود که پرسپولیسی ها به شدت از دست دادن احمد نوراللهی به دنبال جایگزینی در بازار نقل و انتقالات بودند که در نهایت رضا اسدی با سر و صدای زیادی پا به لباس این تیم گذاشت. . گل اول پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد نوید انتقال بازیکن باکیفیتی به پرسپولیس را می داد اما رضا اسدی در ادامه فصل نتوانست رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کند و بارها بازی های این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد.

اما در هفته های اخیر رضا اسدی در پازل یحیی گل محمدی قرار گرفت و در نتیجه نام آن بازیکن در لیست ثابت پرسپولیس در دربی قرار گرفت. برایس مقابل نفت مسجد سلیمان در بازی تدارکاتی به رضا اسدی کمک کرد تا در بازی با استقلال به جمع 11 تیم برتر صعود کند. او در این دیدار عملکرد خوبی داشت.

رضا اسدی با سه قطع توپ، پنج داگ فایت موفق و 23 پاس صحیح یکی از چهره های خوب پرسپولیس در این بازی بود و به اعتماد یحیی پاسخ خوبی داد. البته در نیمه اول رضا اسدی در صحنه ای در مرکز محوطه جریمه استقلال این شانس را داشت که نام خود را در بین گلزنان دربی قرار دهد اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. البته انداختن توپ می توانست به میلاد سرلک فرصت بیشتری بدهد. در هفته های پایانی فصل اما سرانجام رضا اسدی در ترکیب ثابت پرسپولیس جای گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی