ستاره ای که قصد داشت در 27 سالگی بازنشسته شود!

رافینیا، ستاره بارسلونا و برزیل فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، اما اعتراف می کند که مواقعی می خواست تسلیم شود و برود.

این بازیکن 27 ساله در حال حاضر در برزیل به سر می برد و برای مسابقات کوپا آمریکا آماده می شود و جایگاه خود را در سلکائو به دست آورده است. پس از انتقال 58 میلیون یورویی خود از لیدز یونایتد، رافینیا با ژاوی هرناندز که عثمان دمبله را ترجیح می داد، شرایط سختی داشت. او همچنین در این فصل برای جانشینی لمینه یامال به سمت چپ خط حمله منتقل شد و انتقادات زیادی به او وارد شد.

به نقل از مارکا، او گفت: اخیراً به دلیل مشکلات شخصی و حرفه ای، به این فکر کردم که همه چیز را ترک کنم. به این فکر کردم که فوتبال را کنار بگذارم و کنار بگذارم چون دلیلی برای تحمل مشکلات روحی، سختی ها و حملات رسانه ها و هواداران نداشتم. این ایده که روزی پسرم بتواند من را به عنوان الگو و الهام بخش خود ببیند، نه به عنوان بهترین در جهان، بلکه به عنوان یک مرجع، ارزش زیادی دارد و من را متوقف کرد.

به نظر می رسد فشار در بارسلونا برای کسانی که حساسیت بیشتری به طوفان رسانه ای دارند و عادت ندارند به حد غیرقابل تحملی رسیده است. ژاوی هرناندز نیز اوایل این فصل کار در بارسلونا را وحشیانه و ناخوشایند توصیف کرد و واضح است که او در این موضوع تنها نیست و افراد زیادی در این باشگاه تحت فشار هستند.

بیشتر بخوانید: کناره گیری ستاره فوتبال; من همیشه طرفدار تیم ملی هستم!

سرویس اخبار فوتبال خارجی