ستاره ای که نه به جدایی راضی می شود و نه به کاهش مبلغ قرارداد!



خریدهای جدید بارسلونا در فصل نقل و انتقالات احتمال جدایی فرنکی دی یونگ و پیوستن به منچستریونایتد یا چلسی را افزایش داده است.

باشگاه های انگلیسی منچستریونایتد و چلسی به دقت شرایط انتقال فرنکی دی یونگ از بارسلونا را زیر نظر دارند. روزنامه اسپانیایی اسپورت در گزارشی نوشت با توجه به حضور فعال کاتالان ها در بازار نقل و انتقالات، دی یونگ تمایلی به کاهش دستمزد خود برای ماندن در نیوکمپ ندارد.

بارسا در حال حاضر قراردادهای فرانک کیسه، آندریاس کریستنسن، رافینیا و روبرت لواندوفسکی را در این پنجره نهایی کرده است و همچنین در حال مذاکره برای جذب ژول کنده از سویا است. بنابراین دی یونگ احساس می کند که ظاهراً باشگاه پول زیادی برای خرج کردن دارد، بنابراین دلیلی برای کاهش دستمزد او وجود ندارد که احتمال انتقال این بازیکن به لیگ برتر را بیشتر می کند. یکی دیگر از مشکلات دی یونگ این است که او موافقت کرد در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا دستمزد خود را کاهش دهد. این رقم به 17 میلیون پوند می رسد که بارسا هنوز نمی خواهد آن را بپردازد.

به گزارش ‘دیتلگراف’، این موضوع برای منچستریونایتد و چلسی مشکلاتی ایجاد می کند، اما این ملی پوش هلندی تا زمانی که این پول را دریافت نکند، آماده حرکت نیست.



سرویس اخبار فوتبال خارجی