ستاره بارسلونا؛ جانشین وینگر آرژانتینی پی اس جی

عملکرد فوق‌العاده این بازیکن در هفته‌های اخیر شایعاتی را به راه انداخته است که ممکن است مذاکرات از سر گرفته شود و عثمان دمبله در بارسلونا بماند، اما RMC ادعا کرده است که پاری سن ژرمن از قبل شروع به تلاش برای جذب ستاره فرانسوی کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جنجال زمستانی بر سر عثمان دمبله به پایان رسید و این وینگر فنی بالاخره در بارسلونا ماندگار شد. با توجه به اینکه مدیران بلوگرانا می خواستند این بازیکن را در ژانویه بفروشند، در نهایت توافقی بین آنها و تیم های علاقه مند حاصل نشد و بارسلونا چاره ای جز حفظ عثمان دمبله تا پایان قرارداد نداشت. در ابتدا شایعاتی مبنی بر اینکه این بازیکن می تواند تا پایان فصل جا بیفتد وجود داشت اما ژاوی به شدت از عثمان دمبله حمایت کرد و از او در ترکیب بارسلونا استفاده کرد.

قرارداد آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی و پاریسی باتجربه در پایان فصل به پایان می رسد و جدایی این بازیکن پس از هفت سال تقریباً در هاله ای از ابهام قرار دارد. پاری سن ژرمن هم اکنون به دنبال جانشینی برای دی ماریا است و عثمان دمبله را زیر نظر دارد. این باشگاه مشکلی برای پرداخت دستمزد مورد نظر ستاره فرانسوی ندارد و فرم اخیر او باعث شده تا پاری سن ژرمن به جذب او بپردازد. بنابراین توافق با عثمان دمبله و تمدید قرارداد برای بارسلونا بسیار سخت خواهد بود. در صورت انجام این انتقال، پاری سن ژرمن می تواند سومین ستاره سال های اخیر بارسلونا را پس از نیمار و لیونل مسی جذب کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاری سن ژرمن در تلاش است با عثمان دمبله ستاره فرانسوی و خلاق بارسلونا به توافق برسد.


سرویس خبر شماره: 1815360 |
23 مارس 1400 ساعت 22:11 |
33,464 امتیاز خبر|

7نظرات