ستاره بارسلونا بالاخره موافقت کرد; راهی جز جدایی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شیاطین سرخ در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب فرانکی دی یونگ هافبک هلندی و جوان بارسلونا انجام داده اند و به نظر می رسد این انتقال به زودی نهایی شود. دی یونگ روز گذشته برای اولین بار در تمرینات پس از فصل این تیم حاضر شد و دیداری نزدیک و دوستانه با ژاوی، سرمربی این تیم داشت. اما خیلی زود جلسه ای بین او و اعضای باشگاه تشکیل شد و دی یونگ متوجه شد که راه حل دیگری جز ترک بارسلونا وجود ندارد.

پس از پایان فصل گذشته، ژاوی تلفنی با فرانکی یونگ تماس گرفت تا شرایط را توضیح دهد و جایگاه خود را به عنوان سرمربی ستاره هلندی مشخص کند. دیروز دوباره دیدار ژاوی و دی یونگ با حضور متئو آلمانی و جوردی کرایف با همان مفاد برگزار شد. ژاوی به فرانکی دی یونگ تصریح کرده است که در حالی که این تصمیم صرفاً بر اساس مسائل فنی است، او دوست داشت این بازیکن در بارسلونا بماند. با این حال، کرایف و آلمانی به فرانکی دی یونک توضیح دادند که فروش او 30 میلیون یورو سود در راستای بازی جوانمردانه مالی برای بارسلونا به همراه خواهد داشت و بنابراین باشگاه چاره ای جز فروش هافبک خود نداشت. زمین آلمانی.


سرویس خبر شماره: 1833207
21 تیر 1401 ساعت 12:59 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

فرانکی دی یونگ در راه است

فرانکی دی یونگ در نهایت متقاعد شد که چاره ای جز ترک و پیوستن به لیگ برتر انگلیس برای او وجود ندارد.

در جلسه دیروز به دی یونگ گفته شد که وضعیت باشگاه چگونه است و خروج این بازیکن چگونه می تواند مشکلات را حل کند. ژاوی به هافبک هلندی اش که برای پروژه بارسلونا مهم و ضروری است و می تواند کمک زیادی به تیم کند. اما ژاوی شرایط اقتصادی و پیامدهای آن را پذیرفت و خروج فرانکی دی یونگ را پذیرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی