ستاره بداخلاق در بازی خیریه جنجال به پا کرده است!

یونایتد بهترین نیمه اول را داشت و با گل انفرادی دیمیتر برباتوف پیش افتاد، اما مارک گونزالس، خرید جدید، در نیمه دوم با پاس گل رابی کین بازی را به تساوی کشاند و فلورنت پونگول در دقایق پایانی گل برتری لیورپول را به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845156
2 اردیبهشت 1401 ساعت 21:18 |
5.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

روی کین تغییر نخواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز دو اسطوره باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در دیداری خیریه به مصاف هم رفتند که مرسی سایدی ها موفق شدند با نتیجه 1-2 پیروز شوند. 17 سال پس از انجام آخرین بازی خود برای منچستریونایتد، روی کین در شرایطی وارد بازی شد که مدت ها اصرار داشت از نظر بدنی آماده نیست و نمی خواهد در زمین باشد.

اما روی کین در این بازی خیریه نیز جنجال به پا کرد. رونی جانسون، هم تیمی سابقش، قصد داشت به روی کین بازوبند کاپیتانی را در بدو ورودش بدهد، اما او که خود را باتجربه ترین بازیکن تیم نمی دانست، از رفتار جانسون خوشش نیامد و دست او را رد کرد و اعلام کرد که این کار را کرده است. . نمی خواهم کاف را ببندم . شاید جالب ترین صحنه مسابقه بود و لیورپول که پس از این اتفاق زندگی جدیدی داشت، در نهایت در دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر رساند.

تنها کمتر از 10 ثانیه طول کشید تا روی کین ثابت کند برخی چیزها هرگز تغییر نمی کنند.

ستاره بداخلاق در بازی خیریه جنجال به پا کرده است!

روی کین در این رابطه گفت: من اصلا در فرم نیستم و از حد آمادگی بدنی دور هستم و شرایط بسیار وخیم است. فقط به این دلیل که اضافه وزن ندارم به این معنی نیست که آماده هستم و نیستم. واقعا قادر به اجرا در سال های اخیر چندین بار برای “به مسابقات بین بازیکنان افسانه ای و این جور چیزها دعوت شده ام، اما حضور در زمین برایم سخت بوده است. آسیب های زیادی دیده ام و با وجود رژیم غذایی و تلاش برای کاهش وزن. من به اندازه کافی برای حضور در زمین آمادگی ندارم.” من آن را انجام خواهم داد.”

اما در نهایت اصرار دنیس اروین، ستاره دهه 90 منچستریونایتد، روی کین 51 ساله را وارد بازی مقابل لیورپول کرد. با وجود اینکه قصد این بازی خیریه بود اما باز هم در جریان بازی از سوی هواداران لیورپول هو شد. هر بار که نام او به میان می آمد یا روی کین از روی نیمکت بیرون می آمد، هواداران به او واکنش نشان می دادند و البته به نظر می رسید هافبک ایرلندی که در دقیقه 76 وارد زمین شد، از این توجه قدردانی کرد.