ستاره برزیلی آرسنال در فهرست نهایی پرز

مهاجم سابق منچسترسیتی اکنون به عنوان یکی از گزینه های اصلی رئال مادرید برای تقویت خط حمله شناخته می شود. این باشگاه قصد دارد تابستان امسال عیسی را به خدمت بگیرد.

درخشش زودهنگام عیسی پس از رفع مصدومیت باعث شد تا غول های اسپانیایی برای خرید او وسوسه شوند. گفته می شود رئال مادرید می خواهد از مهاجم آرسنال به عنوان یک شریک جایگزین و بازیکن برای ایجاد رقابت برای ستاره 35 ساله خود، کریم بنزما، استفاده کند.

1836001



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های اسپانیایی از فکر جذب گابریل ژسوس توسط رئال مادرید خبر می دهند. مهاجم برزیلی آرسنال پس از مصدومیت و غیبت طولانی مدتش از زمین، شروع بسیار خوبی داشته است.

ژسوس تابستان گذشته با 45 میلیون پوند از سیتی به آرسنال پیوست. او با 5 گل و 6 پاس گل در 16 بازی لیگ برتر، خط حمله توپچی ها را احیا کرد، اما مصدومیت شدید در ابتدای فصل باعث شد تا او برای چند ماه از میادین دور باشد.

گابریل ژسوس ستاره برزیلی آرسنال یکی از چهار نفری است که در فهرست نهایی فلورنتینو پرز برای تقویت خط حمله رئال مادرید حضور دارند.

ستاره برزیلی آرسنال در فهرست نهایی پرز

به گزارش دیلی میل، دفنسا سنترال مدعی شده است که فلورنتینو پرز از گذشته به گابریل ژسوس علاقه مند بوده و توانایی های او را در خط حمله می پذیرد. از مهاجم برزیلی آرسنال به عنوان یکی از چهار مهاجم پرز از جمله جود بلینگهام نام برده می شود.

1836000


سرویس خبر شماره: 1897729
آوریل 07, 1402 در 01:42 ب.ظ
7.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ژسوس شریک بنزما در رئال خواهد بود