ستاره برزیلی در چین گیر کرده است

اسکار ملی پوش سابق برزیل که قرار بود پس از جدایی از شانگهای پورت اف سی به فلامینگو بپیوندد، مورد تایید باشگاه چینی قرار نگرفته است.

اما به نظر می رسد باشگاه چینی که در ابتدا برای جدایی او چراغ سبز نشان داده بود با این انتقال مخالفت کرد.
به همین دلیل اسکار در توییتر خود نوشت: «می خواهم از همه به خاطر محبت ها و پیام هایی که ماه گذشته دریافت کردم، به ویژه از طرف هواداران فلامینگو تشکر کنم.
می خواهم از باشگاه فلامینگو و هواداران بابت علاقه شان تشکر کنم اما در حال حاضر امکان انجام این انتقال وجود نداشت. برای باشگاه و همه دوستان در ادامه فصل بهترین ها را آرزو می کنم. با تشکر از همه شما!”
زمانی که اسکار در 25 سالگی راهی لیگ چین شد، بسیاری از او انتقاد کردند، اما او اخیرا در مصاحبه ای با گاردین فاش کرد که نمی تواند پیشنهاد وسوسه انگیز چینی ها را رد کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسکار در ژانویه 2017 چلسی را ترک کرد و به باشگاهی رفت که آن زمان شانگهای SIPG نام داشت. باشگاه های چینی سرمایه گذاری زیادی روی فوتبال انجام داده بودند و بازیکنانی مانند هالک، رناتو آگوستو، کارلوس تبس، اسکیل لاوتزی، اکسل ویتسل و پائولینیو را به خدمت گرفتند.
پنج سال و نیم از انتقال 70 میلیون یورویی اسکار می گذرد و او که در آن زمان 25 سال داشت، در این مدت 120 میلیون یورو حقوق دریافت کرد.
اما او مدتی پیش اعلام کرد که با باشگاه فلامینگوی برزیل به توافق رسیده و به زودی برای این تیم بازی خواهد کرد. او حتی یک عکس با پیراهن فلامینگو منتشر کرد.


سرویس خبر شماره: 1838696
25 اوت 1401 @ 10:09 ب.ظ
22.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر