ستاره برزیلی قرار است قرارداد خود را با لیورپول تمدید کند

روبرتو فیرمینو که به تازگی شانس حضور در تیم ملی برزیل برای جام جهانی را از دست داده و از سوی تیته به اردوی قطر دعوت نشده است، در این مدت استراحت خواهد کرد تا برای ادامه فصل به خوبی آماده شود و در ترکیب لیورپول بدرخشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد فعلی روبرتو فیرمینو، مهاجم باتجربه لیورپول در ماه ژوئن به پایان می رسد و شاید چند ماه پیش به نظر می رسید که شکی در جدایی او از لیورپول وجود نداشته باشد. اما این ستاره برزیلی که این روزها هشتمین فصل خود را در آنفیلد سپری می کند، تا به اینجای فصل آمار قدرتمندی را به ثبت رسانده و در 13 بازی لیگ برتر توانسته 7 بار گلزنی کند.

به همین دلیل در خبرها آمده است که یورگن کلوپ و اعضای مدیریت باشگاه نظر خود را نسبت به آینده بابی فیرمینو تغییر داده اند و این بازیکن قرار است به زودی قرارداد خود را با مرسی سایدی ها تمدید کند. اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد که مذاکرات بر سر تمدید قرارداد این مهاجم 31 ساله به خوبی پیش رفته است و به نظر می رسد هیچ مشکلی بین طرفین وجود نداشته باشد. البته هنوز توافق قطعی در این زمینه حاصل نشده است اما روبرتو فیرمینو و یورگن کلوپ به دنبال ادامه همکاری هستند و رابطه فوق العاده و دوستانه ای بین این دو وجود دارد.

لیورپول در حال مذاکره برای تمدید قرارداد روبرتو فیرمینو ستاره و مهاجم برزیلی است.

ستاره برزیلی قرار است قرارداد خود را با لیورپول تمدید کند


سرویس خبر شماره: 1853738
24 نوامبر 1401 ساعت 11:10 ب.ظ
10.6 هزار |

1نقطه نظر