ستاره بلژیکی لستر سوژه بود. چه نوع مجازاتی است؟

یوری تیلمانز هافبک لستر در بازی مقابل تاتنهام یک پنالتی را از دست داد اما در تکرار پنالتی موفق شد توپ را به ثمر برساند. او به دلیل روش شلیک گل به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

ستاره بلژیکی لستر سوژه بود.  چه نوع مجازاتی است؟

در دقیقه 5 بازی بود که داور با سوت و خطا روی جاستین مدافع لستر اعلام کرد. تیلمنز خودش را پشت توپ پیدا کرد که اسکای اسپورت به او نشان داد که هشت پنالتی خود را به سمت راست دروازه می زند.

پنالتی تیلمنز انتقادات گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. یکی از کاربران نوشت: تیلمنز آنقدر خنگ است که هر بار توپ را در همان نقطه می زند.

کاربر دیگری نوشت: چه بازیکن شجاعی، هشت پنالتی همه از یک دروازه بانی، حتی من پنالتی ها را بهتر از او می زنم، چه اعتماد به نفسی داری تیلمانز.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیلمنز دقیقاً در همین راستا هدف گرفت و هوگو لوریس موفق شد پنالتی خود را مهار کند. خوشبختانه هافبک بلژیکی پس از بررسی صحنه توسط VAR، داور اعلام کرد که لوریس قبل از ضربه از خط دروازه خارج شده و پنالتی باید تکرار شود.


سرویس خبر شماره: 1844156
26 سپتامبر 1401 @ 10:54 ب.ظ
26.4K |

8نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوری تیلمانز، هافبک بلژیکی لسترسیتی در دقایق ابتدایی بازی امشب تیمش مقابل تاتنهام پشت نقطه پنالتی ایستاد اما نتوانست دروازه را باز کند. اما به دستور داور با تکرار این ضربه، فرصت دیگری به او داده شد و این بار دروازه تاتنهام را باز کرد.

هر دو شوت تیلمنز کاملاً قابل پیش بینی انجام شد و دقیقاً از همان نقطه روی دروازه لوریس شلیک شد. نحوه انتخاب هافبک بلژیکی برای زدن پنالتی در آن بازی انتقادات زیادی را برانگیخت و او را سوژه شبکه های اجتماعی کرد.

گرچه تیلمانز این بار پنالتی خود را دقیقا به همان نقطه ای که ضربه قبلی زده بود فرستاد، اما این بار توپ او از کنار لوریس گذشت تا لستر را پیش بیاندازد.