ستاره بوندسلیگا می خواهد از باشگاه فعلی در میان لینک های لیورپول جدا شود

➡️ بارسلونا و سایر باشگاه‌های برتر در آن حضور دارند! @altobelli13 ابتدا گزارش داد که تمدید نمی کند.… pic.twitter.com/nsjCnZX3VP

این بازیکن 27 ساله کیفیت و تجربه زیادی را به خط دفاعی ما به ارمغان خواهد آورد و بایرن ممکن است هیچ گزینه دیگری نداشته باشد جز اینکه به بازیکن سابق اشتوتگارت اجازه دهد در ماه‌های آینده با مبلغی ناچیز از این تیم خارج شود، زیرا آنها می‌دانند که این ممکن است برای آنها باشد. آخرین فرصت برای دریافت مبلغ انتقال برای او.

نشریه آلمانی ضربه زننده اخیراً گزارش شده است که تیم یورگن کلوپ توسط رئال مادرید، بارسلونا و اینترمیلان برای نشان دادن علاقه شدید به قهرمان جام جهانی 2018 همراه شده است و بایرن این خطر را دارد که او در پایان فصل آینده به طور رایگان از باشگاه جدا شود.

💥 اخبار #پاوارد: او می خواهد در تابستان از بایرن جدا شود تایید شد! و او نمی خواهد قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید کند. پاوارد قبلاً تصمیم خود را به باشگاه اطلاع داده است.

بنجامین پاوارد می‌خواهد تابستان امسال بایرن مونیخ را ترک کند و لیورپول یکی از باشگاه‌هایی است که به جذب این مدافع همه کاره مرتبط است.

این گزارش می افزاید که تیم آنفیلد درباره پاوارد پرس و جو کرده است.

توییت پلتنبرگ را در زیر از طریق حساب رسمی توییتر خود بررسی کنید:

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

این ملی پوش فرانسوی به 12 ماه پایانی قرارداد فعلی خود با قهرمان بوندسلیگا نزدیک می شود و طبق گفته فلوریان پلتنبرگ از Sky Sports آلمان، او قبلاً باشگاه را از اهداف خود آگاه کرده است. Rousing The Kop).

بیشتر بخوانید: لیورپول برای جذب هافبک بوندسلیگا وارد رقابت شده است. عوامل قبلاً “تماس” شده اند – گزارش کنید



https://www.empireofthekop.com/2023/05/30/bundesliga-star-wants-to-leave-liverpool-links/ منبع:

پاوارد در این دوره 43 بار برای Rekordmeister بازی کرد (در تمام رقابت‌ها) و اگر لیورپول تماس بگیرد، ممکن است با احتمال بازی زیر نظر کلوپ و شرکت و در لیگ برتر وسوسه شود.

توانایی او در عملکرد هم به عنوان یک مدافع میانی و هم به عنوان دفاع راست چیزی است که برای تاکتیک آلمانی ما جذاب خواهد بود، به خصوص اگر ترنت الکساندر-آرنولد به درخشش در هافبک مرکزی ادامه دهد و احتمال اینکه فارغ التحصیل آکادمی به صورت دائمی حرکت کند. به جای زمانی که فقط مالکیت داریم).