ستاره تراکتور خیلی زود به تبریز بازگشت

ستاره آن روزها تراکتور یکی از بازیکنانی بود که اخیرا به لیست کی روش اضافه شده است.

ستاره تراکتور خیلی زود به تبریز بازگشت

نبوغ و انگیزه بزرگ اسدی دیگر دلیلی برای وجود ندارد. حضور در جام جهانی. او به مرز تیم ملی می رسد و با تکرار این عملکرد در فیفادی بعدی به دنبال جلب نظر کی روش است. سرمربی پرتغالی اما اسدی را در بین 14 بازیکن کنار گذاشته شده قرار داد تا این بازیکن به تبریز برگردد و به تمرینات تیم باشگاهی خود بپیوندد. البته او هنوز فرصت دارد تا بعد از روز 2 فیفا دوباره ظاهر شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

همین هفته پیش بود که رضا اسدی گلی به ارزش سه امتیاز اول در خانه را در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رساند و سپس با تایید اکثر کارشناسان راهی اردوی تیم ملی شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا اسدی با موفقیت به تبریز بازگشته و پس از انتقال پر سر و صدا از پرسپولیس به تراکتورسازی، آنقدر خوش درخشید که نامش در لیست اولیه تیم ملی در بین مهمانان قرار گرفت. اما نتوانست نظر کی روش را جلب کند و از لیست نهایی خط خورد.


سرویس خبر شماره: 1844110
26 سپتامبر 1401 ساعت 18:11 |
3.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اسدی کی روش; جلسه بعدی پس از روز دوم فیفا؛

او در این فصل کلید تراکتورسازی فرانسه به حساب می‌آید و علاوه بر انجام وظایف مربوط به پست خود، هر زمان که تیم در حمله و دفاع مشکل داشته باشد، تا جایی که مرد اول تیم بوده، تاثیرگذار بوده است. خط حمله با حضور مهاجمانی چون کاوه رضایی و محمدرضا عباس زاده این تیم مقابل ذوب آهن و نفت قرار گرفت.