ستاره جوان بارسا فاش کرد: به دلیلی به رئال مادرید نپیوستم

آنسو فاتی فاش کرد که عدم اقامت رئال مادرید برای بازیکنان جوان مانع از پیوستن او به لوس بلانکوس شده است.

ستاره جوان بارسا فاش کرد: به دلیلی به رئال مادرید نپیوستم

این بازیکن 20 ساله به این تیم گفت که با حضور تیم های لالیگا در مسابقات فوتسال شرکت کرد و در آنجا مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت و در تمرینات آزمایشی این تیم شرکت کرد.

1784382

فاطی و پدرش که در همان زمان با پیشنهاد بارسلونا نیز مواجه بودند، ترجیح دادند این پیشنهاد را بپذیرند زیرا در آن زمان رئال مادرید محل اقامت بازیکنان جوانان فعلی در زمین تمرین والدباس را نداشت. او در این باره گفت: ابتدا خیلی مطمئن نبودم اما بعد از یک هفته دیگر نمی خواستم بروم!

فاطی در سال 2012 در سن 10 سالگی به بارسلونا پیوست. این مهاجم در سطح جوانان به ستاره بارسا تبدیل شد و به همین دلیل در سال 2019 به تیم اصلی منتقل شد. او با 16 سال و 298 روز سن به دومین بازیکن جوان آبی ها در تاریخ لالیگا تبدیل شد. او در مجموع 20 بازی در رقابت های مختلف برای بارسلونا انجام داد. او در 78 بازی حرفه ای برای تیم کاتالان 22 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد. او در این مدت 7 بازی داخلی برای اسپانیا انجام داد و دو بار گلزنی کرد.

1784384



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1860853
ژانویه 03, 1401 در 00:58
2.9 هزار |

7نقطه نظر

عدم اسکان بازیکنان جوان در کمپ کهکشانی ها

فاطی زمانی که تنها هفت سال داشت به همراه پدرش از گینه بیسائو به اسپانیا مهاجرت کرد. او ابتدا برای یک تیم محلی در هررا بازی کرد و سپس به تمرینات سویا پیوست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا فاش کرد که در جوانی قبل از عقد قرارداد با غول کاتالان با رئال مادرید مذاکراتی داشته است اما نبود محل اقامت برای بازیکنان جوان مانع از پیوستن او به این باشگاه شده است.