ستاره جوان عراقی، سپاهان نو، سری آ!


سرویس خبر شماره: 2049043
28 ژوئن 1403 ساعت 2:20 ق.ظ.
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

علی جاسم ستاره جوان فوتبال عراق با پیشنهاد جذاب کومو ایتالیا مواجه شد

ستاره جوان عراقی، سپاهان نو، سری آ!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی جاسم ستاره جوان و آینده دار فوتبال عراق با پیشنهاد جذاب باشگاه کومو که به تازگی به سری آ ایتالیا صعود کرده است، مواجه می شد. این بازیکن 21 ساله که در حال حاضر برای تیم الشرطه عراق بازی می کند، به عنوان یکی از آینده دارترین استعدادهای فوتبال این کشور شناخته می شود.

کومو که تحت هدایت سرمربی سرشناس سسک فابرگاس به سری آ صعود کرد، به دنبال تقویت تیم خود برای رقابت های فصل آینده است و جاسم را به یکی از اهداف اصلی خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کرده است. این پیشنهاد نشان دهنده توجه و علاقه روزافزون باشگاه های اروپایی به بازیکنان جوان با استعداد آسیایی است.

علی جاسم فصل گذشته با عملکرد خیره کننده خود در لیگ عراق و مسابقات بین المللی مورد توجه بسیاری از کارشناسان و مربیان قرار گرفت. او با توانایی های فنی بالا، سرعت، دقت پاس و قدرت تیراندازی نقش اساسی در موفقیت تیم نیروی هوایی داشت و به یکی از ارکان اصلی تیم ملی عراق تبدیل شد. او در نیم فصل مورد توجه سپاهان قرار گرفت.

اگر این انتقال انجام شود، علی جاسم یکی از معدود بازیکنان عراقی خواهد بود که در سری آ بازی می کند و می تواند نقطه عطفی در دوران حرفه ای او باشد. هواداران فوتبال عراق مشتاقانه منتظر تصمیم نهایی هستند و امیدوارند که این انتقال آغازی باشد برای این ستاره جوان در عرصه بین المللی.

علی جاسم طی گفتگویی اعلام کرد که برای پیشرفت خودم آرزوی پیوستن به مسابقات قهرمانی ایتالیا را دارم.

مجله اخبار فوتبال داخلی