ستاره جورجیا مدعی است کواراتسلیا از همه اسپانیا بهتر است

گیورگی مامرداشویلی، دروازه بان گرجستان، پیش از دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 با قهرمان دو دوره اروپا، اسپانیا، هم تیمی و طلسم خود خوویچا کواراتسلیا را هیپ زد. دروازه بان والنسیا به جرأت ادعا کرده است که وینگر ناپولی “از همه اسپانیا بهتر است.”

خویچا کواراتسخلیا با پیروزی 2-0 مقابل پرتغال، مسترکلاسی را ارائه کرد

پس از کمک به گرجستان برای صعود به جام ملت‌های اروپا برای اولین بار در تاریخ خود، کواراتسخلیا با نمایشی خیره‌کننده در برابر پرتغال کریستیانو رونالدو در روز سوم گروه F، آنها را به مرحله یک هشتم نهایی رساند.

تنها دو دقیقه بعد از بازی، کواراتسخلیا مهاجمان مقابل را با یک پایان خیره کننده از سمت چپ محوطه جریمه شلیک کرد. کواراتسخلیا همچنین با اعمال فشار روی مدافعان پرتغالی کار فوق العاده ای انجام داد و فضاهایی را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد.

Kvaratskhelia جایزه مرد مسابقه را برای عملکرد الهام بخش خود به خانه برد و اولین گرجی شد که در یک رقابت بزرگ جام آن را به دست آورد.

گیورگی مامرداشویلی به خویچا کواراتسخلیا قبل از درگیری با اسپانیا هشدار داد

به لطف پیروزی خیره کننده 2-0 گرجستان مقابل پرتغال، گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف اسپانیا خواهد رفت. لاروخا پس از پیروزی در هر سه بازی خود در گروه B، شانس صعود دارد، اما دروازه بان گرجستان مامارداشویلی هشدار داده است که آنها یک امتیاز دارند. برگ برنده در آستین خود.

هنگامی که از مامرداشویلی خواسته شد تهدید کواراتسلیا را ارزیابی کند، به روزنامه اسپانیایی MARCA گفت:

به نظر من او از همه اسپانیا بهتر است

با وجود صحبت از وینگر چپ، این دروازه بان اشتباه نمی کند که اسپانیا را دست کم بگیرد.

او اضافه کرد:

برای من، اسپانیا محبوبیت بزرگی برای قهرمانی در یورو است. از طرف دیگر گرجستان کشور کوچکی است اما با قلبی بزرگ و ما باید تا حد امکان بجنگیم تا ببینیم چه می شود.

مامرداشویلی در مورد تهدیدات هدف خود ادامه داد:

تقریبا همه. یامال کیفیت زیادی دارد: گل می زند، پاس گل می دهد… آنها همچنین به نظر من بهترین دروازه بان فصل لالیگا را دارند. ما باید بجنگیم و در این سطح متمرکز بمانیم، همانطور که تاکنون بوده ایم.

گرجستان یکشنبه شب (30 ژوئن) در RheinEnergieStadion به مصاف اسپانیا خواهد رفت. برندگان در مرحله یک چهارم نهایی با آلمان یا دانمارک روبرو خواهند شد.

https://sportslens.com/news/kvaratskhelia-better-than-spain-euro/ منبع: