ستاره خط دفاعی آبی ها ماند/ رفتار سرمربی غیرحرفه ای است!

کوریره دلاسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد که جدایی میلان اشکرینیار از اینتر منتفی است و این مدافع اسلواکی آماده تمدید قرارداد با این تیم است. نراتزوری قصد دارد به این بازیکن قراردادی پنج ساله با دستمزد پنج میلیون یورو به اضافه پاداش پیشنهاد دهد. بعید به نظر می رسد که باشگاه پاری سن ژرمن برای جذب اشکرینیار دست به اقدام دیگری بزند و سران اینتر به دنبال کسب سود از راه دیگری باشند.

البته به نظر می رسد میلان اشکرینیار از رویکرد مدیران اینتر عصبانی است و از شرایط فعلی راضی نیست. این دومین بار است که تکلیف این بازیکن قبل از شروع فصل مشخص نمی شود و باعث دلخوری اشکرینیار شده است. تابستان 2020 شایعاتی مبنی بر انتقال این بازیکن به تاتنهام به گوش رسید و در نهایت اشکرینیار در سن سیرو ماندگار شد. البته با وجود این عصبانیت، میلان اشکرینیار درخواست جدایی نخواهد داد و تنها رفتار سران باشگاه را غیرحرفه ای می داند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در هفته های اخیر به نظر می رسید جدایی میلان اشکرینیار مدافع 27 ساله از اینتر اسلواکی نهایی شده و پاری سن ژرمن مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود. اما ناکامی اینتر در جذب گلیسون برمر و انتقال او به یوونتوس باعث شده تا نراتزوری دیگر تمایلی به ترک میلان اشکرینیار نداشته باشد و در شرایطی که تنها یک سال تا پایان قرارداد این بازیکن باقی مانده، تصمیمات جدیدی گرفته شده است. درباره ی او.