ستاره دو فرانس: منتقدان روی من تأثیر نمی گذارند!


سرویس خبر شماره: 2051388
7 جولای 1403 ساعت 15:32 |
2000 امتیاز خبر|

1نقطه نظر

دیو اوپامکانو، مدافع تیم فرانسه به انتقادات متعددی که از او وارد شده بود واکنش نشان داد.

ستاره دو فرانس: منتقدان روی من تأثیر نمی گذارند!

به گزارش “ورزه سه”، تیم فرانسوی در جریان رقابت های یورو 2024 با انتقادات زیادی مواجه شد و با یک برد و دو تساوی راهی مرحله بعد شد و عملکرد ضعیف آنها واکنش منفی هواداران را به دنبال داشت. دایو اوپامکانو که خود به دلیل گرفتن پنالتی در دیدار مقابل لهستان مورد حمله هواداران قرار گرفت، در یک کنفرانس مطبوعاتی در این باره صحبت کرد.

“الان بلافاصله بعد از یک اشتباه به آن فکر نمی کنم، وقتی جوانتر بودم، بله. حالا وقتی اشتباه می کنم، سعی می کنم روی چیز بعدی تمرکز کنم.” به خودم می گویم این یک اشتباه است و سعی می کنم دوباره تمرکز کنم زیرا همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد.”

2048305

اوپامکانو در مورد پنالتی اش مقابل لهستان گفت: «پس از بازی دوباره او را دیدم. در این صحنه می توانستم بهتر عمل کنم اما با خودم گفتم اگر به او اجازه کنترل توپ را بدهم ممکن است در مقابل دروازه تنها بماند. سپس از من پرسیدند که چرا دخالت نکردم. شما باید در مدت زمان کوتاهی تصمیم بگیرید. من انتخاب کردم که پایم را دراز کنم. کمی پیچیده بود، اما اکنون تمام شده است و من به آینده نگاه می کنم.

اوپامکانو همچنین درباره انتقادات گفت: «همیشه منتقدانی وجود دارند. باید دید چگونه آنها را می پذیرید. شخصاً تأثیری بر من نمی گذارد و سعی می کنم زیاد به حرف های مردم در مورد من توجه نکنم. من همیشه سعی می کنم روی تیم تمرکز کنم و ببینم چگونه می توانم پیشرفت کنم.”

او درباره تیم ملی فرانسه در یورو 2024 گفت: “ما تیم خوبی داریم و بازیکنان آماده هستند. ما کاملا آماده هستیم تا در بازی های بزرگ بدرخشیم و تیم را به سطح بعدی ببریم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی