ستاره رئال بتیس توضیح می دهد که تیمش چگونه به نظر می رسد که منچستریونایتد را در جدال اروپا شکست دهد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


آندرس گواردادو، ستاره رئال بتیس، ابراز خوش بینی محتاطانه ای نسبت به پیروزی این باشگاه اسپانیایی در روز پنجشنبه مقابل منچستریونایتد کرد. ‘

دو تیم قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم بروند.

گواردادو قبل از بازی با مطبوعات صحبت کرد و گفت که بتیس آنچه لازم است برای ایجاد ناامیدی بزرگ در اولدترافورد دارد.

شاگردان مانوئل پلگرینی با تساوی 0-0 مقابل رئال مادرید در آخر هفته تقویت خواهند شد.

این ملی پوش مکزیکی گفت مارکا از طریق SportWitness“خیلی کم اشتباه کنید. آنها تیم های بزرگی هستند و وقتی مقابل آنها بازی می کنید، باید اشتباهات کمی داشته باشید و بهترین چیز این است که در خط حمله بسیار موفق باشید.

“این که از فرصت هایی که می توانید ایجاد کنید بهترین استفاده را ببرید. اما تیم، زمانی که بازی به پایان رسید، احساس ناراحتی نکرد، این منچستر است.

گواردادو در ادامه گفت: “بله، ما سخت ترین بازی را داشتیم، اما همه ما آن را به عنوان چالشی احساس می کنیم که ما را بسیار هیجان زده می کند، همه ما واقعاً می خواهیم به آنجا برویم. در نهایت، دیر یا زود، رقبایی مانند آن را در سطح بالای لیگ اروپا پیدا می کردید. اگر می‌خواهیم آن را ببریم، باید به میدان برویم و مقابل آنها بازی کنیم.»

این بازیکن 36 ساله گفت که شیاطین سرخ چالش خوبی را نشان می دهند و هم تیمی هایش باید در زمین های خصمانه بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

به گفته این بازیکن، یونایتد در حال حاضر در بهترین فرم و فرم خود قرار دارد.

با این حال، این نباید دلیلی برای وحشت باشد زیرا با قهرمانان 20 بار انگلیس مانند سایر حریفان رفتار خواهد شد.

طبق گزارش The Peoples Person، بتیس نمی تواند روی خدمات نبیل فکیر پس از مصدومیت این بازیکن فرانسوی در پایان فصل حساب باز کند.

یونایتد این شانس را دارد که روز پنجشنبه در اولدترافورد به برتری برسد و در سفر هفت روز بعد به اسپانیا، خود را در صندلی رانندگی قرار دهد.

https://thepeoplesperson.com/2023/03/07/real-betis-star-explains-how-his-team-will-look-to-beat-man-united-in-europa-clash-260771/ منبع: