ستاره رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی: حامد لک گل!


سرویس خبر شماره: 2049037
27 ژوئن 1403 در 3:22 ب.ظ.
292 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پنالتی را تمرین نکنید، باید روحیه خوبی داشته باشید

داوود نوشی سفیانی می گوید که او و حامد لک به هم کمک می کنند و در نهایت سرمربی تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند.

ستاره رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی: حامد لک گل!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داوود نوشی سفیانی دروازه بان مس رفسنجان در نیمه نهایی جام حذفی در غیاب حامد لک خوش درخشید و با مهار یک پنالتی در اراک، تیمش فینالیست شد. این نگهبان با خبرنگار ما صحبت کرد.

نوشی صوفیانی درباره نقش خود به عنوان دروازه بان دوم گفت: سال گذشته 9 بازی انجام دادم و همه آنها بدون گل بود اما سرمربی تصمیم گرفت کمتر بازی کند. من همیشه تمام تلاشم را کردم و آمارم کارم را ثابت کرد. من هر جا بودم مطیع سرمربی تیم بودم و باید در این زمینه صدقه وجود داشته باشد.

او درباره فینال جام حذفی گفت: ما یک بازی مقابل تیم بزرگ سپاهان داریم اما خدا چیزهای خوبی برای ما می خواست چون حریفان خوبی را شکست دادیم تا به فینال برسیم. در نیم فصل دوم با آمدن آقای نویدکیا شرایط تیم ما خیلی بهتر شد، تمام تلاشم را کردم و منتظر فرصت بودم. الان خدا را شکر این فرصت را در مقابل آلومینیوم اراک به دست آوردم و با صحبت های آقایان رحمان احمدی و محرم نویدکیا واقعا از نظر روحی متاثر شدم و توانستم پاسخ محبت هایشان را بدهم.

وی در مورد آلومینیوم گفت: تیم آلومینیوم تیم خوبی بود. تیم های مجتبی حسینی همیشه فوتبال خوبی بازی می کنند. امسال آلومینیوم با کیفیتی که نشان داده بود کار را برای ما سخت کرد اما ما تیم مس رفسنجان بودیم و واقعا حریفان سرسختی مثل استقلال و تراکتور را حذف کردیم و این دیدار شرایط تیم ما خوب بود و آلومینیوم را شکست دادیم. .

نوشی صوفیانی درباره رقابت با حامد لک گفت: من و حامد مدت زیادی است که همدیگر را می شناسیم. الان دو سال است که همبازی هستیم و در تراکتور با هم بودیم. حامد پسر خیلی خوبی است، گلزن خوبی است و ما دوستانه مسابقه می دهیم و به هم کمک می کنیم و در نهایت تصمیم سرمربی است که چه کسی بازی کند.

این دروازه بان در خصوص اخبار فساد مالی پیرامون باشگاه مس رفسنجان گفت: نمی توانیم بگوییم که این اتفاقات روی روح ما تأثیری نداشته است. خبرهایی که می شنویم واقعا خوب نیست اما ما بازیگر هستیم و باید برای آینده خود و مردم رفسنجان و کسانی که از ما حمایت می کنند با قدرت جلو برویم.

وی در مورد برد پنالتی و تاثیر آن در صعود تیمش گفت: به نظر من پنالتی تمرین خاصی ندارد و بستگی به وضعیت روحی دروازه بان دارد چون پست دروازه بانی ارتباط مستقیمی با روح و روان دارد. فکر می کنم در این دیدار از نظر روحی خوب بودم و با تلاش کادرفنی آنالیز دقیقی از پنالتی ها داشتیم. همه می خواستند من پنالتی بزنم و خدا به من یک اتفاق خوب داد و من توانستم پاداش زحمات همه را بدهم.

وی در پایان درباره محل برگزاری فینال گفت: به نظر من ورزشگاه قزوین شرایط خوبی ندارد. اگر می توانست در ورزشگاه دیگری برگزار شود، خیلی بهتر بود. در هر صورت، فینال جام حذفی است و کیفیت زمین چمن و ورزشگاه باید خوب باشد. در پایان از آقایان نویدکیا، رحمان احمدی و تمامی اعضای تیم تشکر می کنم. همه ما می خواستیم به یک چیز خوب برسیم. خوشحالیم که مس رفسنجان برای اولین بار فینالیست جام حذفی شد و امیدواریم بتوانیم این جام را به شهر رفسنجان تقدیم کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی