ستاره سابق اسپرز، آس آرسنال را برای کمپین زیرمجموعه یورو 2024 اسلم کرد.

رافائل ون در فارت، بازیکن سابق تاتنهام هاتسپر، از دکلان رایس، ستاره آرسنال و انگلیس به دلیل عملکردش در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 (یورو 2024) انتقاد کرد. او رایس را “بی فایده” خواند و مدعی شد که مرد 105 میلیون پوندی (136 میلیون دلاری) نمی دانست چگونه توپ را به جلو منتقل کند.

رافائل فن در وارت، آرسنال و انگلیس را آس دکلان رایس بی فایده می خواند

انگلیس در فینال یورو 2024 در المپیاستادیون با نتیجه 2-1 مقابل اسپانیا شکست خورد. نیکو ویلیامز در دقیقه 47 دروازه اسپانیا را باز کرد تا اینکه کول پالمر در دقیقه 73 بازی را برای سه شیرها به تساوی کشاند. لاروخا پس از دریافت گل برای چند دقیقه متزلزل به نظر می رسید اما در نهایت آنها کنترل را دوباره به دست آوردند و به لطف ضربه انگشت پا میکل اویارزابال در دقیقه 86 به پیروزی 2-1 دست یافتند.

به جز پالمر که یک گل عالی از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند، تقریباً همه بازیکنان انگلیس به خاطر نحوه عملکردشان مقابل اسپانیا مورد انتقاد قرار گرفته اند. ون در فارت به دنبال رایس رفت و مدعی شد که این هافبک ارزش قیمت بالای خود را ندارد زیرا او هرگز توپ را به جلو بازی نکرد.

ون در وارت در صحبت با NOS گفت (از طریق GOAL):

100 میلیون یورو برای برنج دکلان. او چه کار می کند؟ او می آید تا یک توپ جمع کند و فقط آن را به جان استونز برگرداند. او بی فایده است. اگر واقعاً 100 میلیون یورو ارزش دارید، پس باید بتوانید یک توپ رو به جلو بازی کنید.

رایس شانس حضور در یورو 2024 را پیدا نکرد

رایس با شروع یک کمپین درخشان با آرسنال، شروع قدرتمندی در رقابت های یورو 2024 داشت. در مقابل رقبای گروه C صربستان، دانمارک و اسلوونی، او نمایش را از وسط پارک اجرا کرد و سرعت بازی را دیکته کرد. با این حال، از آنجایی که گرت ساوتگیت سیستم دابل پیوت را برای آزادی جود بلینگهام در بالای خط میانی انتخاب کرد، عملکرد رایس به شدت به شریک خط میانی او بستگی داشت. متأسفانه، او زمان کافی برای ارتباط با یکی را نداشت.

ساوتگیت در دو بازی اول ترنت الکساندر-آرنولد را در کنار رایس آغاز کرد. پس از اینکه نتوانست در برابر هافبک های طبیعی خود را حفظ کند، کانر گالاگر جای او را گرفت. بازیکن چلسی نیز نتوانست ارائه دهد و منجر به معرفی کوبی ماینو شد. بازیکن جوان منچستریونایتد خوب بازی کرد، اما اکسپدیشن های او در بالاتر از زمین این فرصت را برای رایس دریغ کردند که خودش را جلو ببرد.

برنج، با ویژگی، به عنوان یک مترونوم بازی می کند. بنابراین، او کسی نیست که پاس‌های رو به جلو خطرناک زیادی را انجام دهد. با این حال، عملکرد او می‌توانست بسیار بهتر باشد، و احتمالاً به میل ون دو وارت، اگر او این شانس را داشت که با یک شریک ثابت در خط میانی پیوند برقرار کند.

https://sportslens.com/news/tottenham-slams-arsenal-euro-campaign/ منبع: