ستاره سابق سوئیس به افسانه های انگلستان قبل از دیدار یورو هشدار می دهد

رامون وگا، بازیکن سابق سوئیس پیش‌بینی کرده است که کشورش گری لینهکر و آلن شیرر انگلیس را در دیدار آتی خود در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 شکست خواهد داد. وگا تمایل خود را برای “دیدن چهره آنها” هنگام صعود سوئیسی به نیمه نهایی یورو 2024 با هزینه سه شیر ابراز کرده است.

انگلیس و سوئیس در رقابت های یورو 2024 در دو نقطه مقابل قرار گرفتند

یکی از پرجمعیت‌ترین تیم‌ها در این رقابت‌ها، انگلستان، در آلمان چندان چشمگیر نبوده است. آنها قبل از تساوی با دانمارک و اسلوونی، رقابت را با پیروزی یک بر صفر مقابل صربستان آغاز کردند. هواداران انتظار داشتند که آنها در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسلواکی ورق بزنند، اما در آن بازی نیز نتوانستند نشانی از زندگی نشان دهند. گل تساوی در زمان مصدومیت توسط جود بلینگهام باعث شد تا قبل از اینکه هری کین در وقت اضافه بازی را 2-1 ببرد، برابری را برای انگلیس بازگرداند.

در حالی که انگلیس لنگیده است، سوئیس در تابستان امسال بیانیه ای از قصد خود ارائه کرده است. سوئیس پس از پشت سر گذاشتن آلمان در گروه A، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ایتالیا، قهرمان اروپا، قهرمان اروپا شد.

هشدار رامون وگا به گری لینهکر و آلن شیرر قبل از درگیری یک چهارم نهایی

وگا که در یورو 1996 با سه شیرها روبرو شد، در صحبت با The Mirror گفت که دوست دارد به لاینکر و شیرر در پوشش خبری بی بی سی از مسابقه بین انگلیس و سوئیس در دوسلدورف بپیوندد. او با اطمینان ادعا کرد که تیم گرت ساوتگیت نمی تواند از تیم مورات یاکین عبور کند.

وگا اظهار داشت:

من دوست دارم در استودیو با آن بچه ها، هم گری لاینکر و هم آلن شیرر، فقط برای دیدن چهره آنها باشم!

ما معتقدیم که برنده می‌شویم، اما من بهترین پنیر سوئیسی، بهترین پنیر راکلت را می‌آورم، و وقتی سوئیس برنده شد، می‌توانند آن را بخورند. اگر انگلیس پیروز شود، با خوشحالی ماهی و چیپس می خورم – اما نگران نباشید، به این نتیجه نمی رسد!

او اضافه کرد:

انگلیس بازیکنان بزرگی دارد. آنها بهترین لیگ جهان را دارند. با این حال می دانیم که می توانیم آن را انجام دهیم. می دانیم که می توانیم انگلیس را شکست دهیم.

ما در دور آخر ایتالیا را شکست دادیم. در آخرین یورو فرانسه را حذف کردیم. ما چندین سال است که ثابت قدم بوده ایم. همه از فقیر بودن ایتالیا در آن روز می گویند. چرا اینطور است؟ من به شما می گویم چرا: ما آنها را بد جلوه دادیم. ما از آنها پیشی گرفتیم. به ما مربوط بود. نه آنها

این دو تیم در طول این سال‌ها 27 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که در 19 مورد، انگلیس و سوئیس تنها 3 پیروزی به دست آورده‌اند. سه شیرها از سال 1981 در بازی مقابل سوئیس شکست نخورده اند.

https://sportslens.com/news/ex-switzerland-warns-lineker-shearer-england-euro-2024/ منبع: