ستاره سابق نروژی به 14 ماه زندان محکوم شد

کارو به اتهامات کلاهبرداری توسط مقامات مالیاتی نروژ اعتراف کرده بود. وکیل مدافع او، بریت ریس اندرسن، اصرار داشت که این پرونده باید به عنوان یک پرونده اعتراف تلقی می شد. در تمام مدت کارو تکرار می کرد که عمداً مرتکب فرار مالیاتی نشده است. وکیل کارو نیز معتقد است که این حکم را باید یک پیروزی تلقی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگر دادگاه تشخیص می‌داد که ستاره سابق لیگ برتر عمداً دارایی‌هایش را کم‌تر اعلام کرده است تا از پرداخت مالیات خود اجتناب کند، حکم کارو می‌توانست دو برابر شود. در واقع، اگر کارو عمداً بین سال‌های 2017 و 2019 مرتکب فرار مالیاتی شده بود، دادستان‌ها مجازات مناسب برای او را تقریباً دو سال و هفت ماه زندان تخمین زدند.
دادگاه در یک تصمیم 38 صفحه ای دریافت که کارو به شدت سهل انگاری کرده است، اما رد نکرد که او عمداً اطلاعات نادرستی به مقامات مالیاتی نروژ ارائه کرده است.

جان کارو، مهاجم سابق تیم ملی نروژ به دلیل فرار مالیاتی به 14 ماه حبس و پرداخت 43 هزار پوند جریمه محکوم شده است.

ستاره سابق نروژی به 14 ماه زندان محکوم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جان کارو، مهاجم سابق تیم های ملی والنسیا، رم، استون ویلا و نروژ پس از عدم اعلام سهواً درآمد و دارایی خود در خارج از کشور به نروژی به دلیل فرار مالیاتی به 14 ماه زندان محکوم شد. مسئولین. کارو که از سال 2000 در خارج از نروژ زندگی می کند، می گوید که قصدی برای پنهان کردن دارایی های خود نداشته است. Carew همچنین به دلیل فرار مالیاتی 45353 پوند جریمه شد.


سرویس خبر شماره: 1853853
25 نوامبر 1401 @ 4:45 ب.ظ
509 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ادعای فرار مالیاتی