ستاره سابق پرتغال آقای گل ایران را مشخص می کند!

آلمیدا منضبط و منظم است و مسئولیت ویژه ای در تمرینات سپاهان دارد و خوزه مورایس سرمربی پرتغالی کت طلایی او را موظف کرده است که به صورت انحصاری با مهاجمان این تیم کار کند. مهاجمانی که در حال حاضر بهترین های فوتبال ایران محسوب می شوند.

آلمیدا سابقه بازی با کریستیانو رونالدو را دارد و سال ها بازیکن تیم ملی پرتغال بود و البته برای معاشرت با مورائیس به ایران نیامد. ظاهراً او آنقدر جدی است که سرمربیگری را شروع کند.

1797952



مجله اخبار فوتبال داخلی گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهاجم مستحکم سابق تیم ملی پرتغال که در بازی حساس سپاهان و گل گهر این هفته و به خصوص در لحظه بین نیمکت نشینی دو تیم حضور پررنگی در کنار زمین داشت، اولین کار خود را در زمینه مربیگری بسیار جدی می گیرد و نشان می دهد که قصد دارد به راه، قدم های بلند بردارد.

آلمیدا که هم قد شهریار مغانلوی است و جثه ای درشت دارد، به او گوش می دهد که چگونه خود را در موقعیت قرار دهد، چگونه با توپ کار کند، چگونه آخرین ضربه را بزند و چگونه بازی کند. او کاملاً برای شهریار کار کرد و او را به مدعی برتر این کفش تبدیل کرد و در این فصل طلای مسابقات لیگ برتر را به دست آورد.

هر دو گل مغانلو در بازی با گل گهر بسیار باشکوه بود و گل دوم او یکی از بهترین گل های این فصل فوتبال ایران است. گلی که چند بازیکن و ضربه پایانی سنگین از پشت محوطه جریمه وارد دروازه فروزان شد و ورزشگاه نقش جهان را به آسمان فرستاد.


سرویس خبر شماره: 1868367
14 فوریه 1401 @ 5:51 بعد از ظهر |
2.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هوگو آلمیدا یک مربی جدی و دستیار واقعی خوزه مورایس سرمربی سپاهان است.

ستاره سابق پرتغال آقای گل ایران را مشخص می کند!