ستاره سابق پرسپولیس در دیدار مقابل سرخ پوشان حاضر نشد!



فرشاد احمدزاده که با وجود مصدومیت قدیمی در دیدار برابر استقلال ملاثانی برای این تیم به میدان رفت، حالا با تشدید مصدومیتش شرایط نامشخصی برای حضور در تهران و همراهی این تیم خواهد داشت.

احمدزاده که در انزلی و در دیدار مقابل ملوان مصدوم شده بود در دیدار رفت مقابل استقلال ملاثانی و در دیدار حذفی درون تیمش به میدان رفت و در نهایت طلای پوشان موفق شد با غلبه بر حریف خود به مرحله بعدی این کات صعود کند.

با این حال، هافبک تکنیکی با تشدید مصدومیتش اکنون مراحل درمانی خود را طی می کند و امروز قرار است برای مشخص شدن وضعیتش MRI انجام دهد. سپاهان 22 اردیبهشت در بیست و پنجمین روز قهرمانی در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می رود و مشخص خواهد شد احمدزاده می تواند شرایط بازگشت خود را رقم بزند یا با بدشانسی این دیدار مهم را از دست خواهد داد.

احمدزاده که در پرسپولیس بازی می کرد، در فصول اخیر و پس از جدایی از این تیم، در ترکیب تیم های خوزستان و سپاهان نمایش موفقی مقابل قرمزها داشت و موفق به زدن گل شد و انگیزه زیادی برای این بازی داشت وی باید مراحل پزشکی خود را طی کند و منتظر پاسخ پزشکی برای احتمال حضور تیمش در این مسابقه باشد.

بیشتر بخوانید: خوزه مورایس مسلمان شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال