ستاره سرخابی فراتر از اسطوره ازبکستان!


سرویس خبر شماره: 2051466
8 جولای 1403 ساعت 05:01 |
554 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اهداف خاص ارونوف و جلال الدین:

تیم ملی فوتبال ازبکستان شانس زیادی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت.

ستاره سرخابی فراتر از اسطوره ازبکستان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ازبکستان در سال های طولانی که در سطح اول فوتبال آسیا حضور داشت، نتوانست به جام جهانی راه پیدا کند یا به موفقیت های بزرگی در سطح آسیا دست پیدا کند، اما در سال های آخر با درخشش او در فوتبال پایه و لژیونرهای ارزشمندی داشته است که در فوتبال آسیا و حتی لیگ های اروپایی در این مدت شانس زیادی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت.

آنها در گروه ایران هستند و برای دسترسی مستقیم به جام جهانی باید با تیم های امارات متحده عربی و به ویژه قطر رقابت مستقیم داشته باشند و برنده نهایی دوئل قطر و ازبکستان به جام جهانی راه یابد. جام.

با توجه به افزایش تعداد تیم های آسیایی راه یافته به جام جهانی حتی اگر نتوانند به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کنند، باز هم در مرحله دوم که برای 2 سهمیه مستقیم اضافی برگزار می شود، شانس زیادی خواهند داشت.

1956858

نسل مطرح فوتبال ازبکستان متشکل از بازیکنانی چون خوسانوف، اورونوف، عباس بیک فیضلایف و … به همراه کاپیتان خود جلال الدین مشاریپوف می توانند با حضور در جام جهانی تجربه جدیدی کسب کنند و در سطح بالاتری در رقابت های فوتبال به میدان بروند.

اکثر بازیکنان فعلی تیم ملی ازبکستان در المپیک پاریس شرکت خواهند کرد و تجربیات ارزشمندی را پیش از صعود احتمالی به جام جهانی 2026 کسب خواهند کرد.

ستاره های لیگ برتر ایران یکی از مهره های کلیدی ازبکستان در راه صعود به جام جهانی هستند و می توانند کاری را انجام دهند که سرور جباروف اسطوره فوتبال آن کشور نتوانست!

مجله اخبار فوتبال خارجی