ستاره سوئیسی: از بازی با ایتالیا ناراحت نیستم


سرویس خبر شماره: 2051226
6 جولای 1403 ساعت 20:23 |
1000 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رمو فریلر، هافبک بولونیا می گوید تیم ملی سوئیس برای بازی با ایتالیا آماده است و برای رویارویی با آنها احساساتی نخواهد بود.

ستاره سوئیسی: از بازی با ایتالیا ناراحت نیستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایتالیا پس از شروع دشوار مسابقات قهرمانی اروپا در رده دوم گروه B قرار گرفت. آنها در بازی ابتدایی خود مقابل آلبانی 2-1 پیروز شدند و 1-0 به اسپانیا شکست خوردند. تساوی 1-1 مقابل کرواسی در یک درگیری دراماتیک باعث شد آنها در رده دوم قرار بگیرند و به دور بعد راه پیدا کنند.

سوئیس در مرحله گروهی یورو 2024 عملکرد بهتری داشت و در بازی افتتاحیه خود مجارستان را 3-1 شکست داد، سپس در دیداری سخت با اسکاتلند یک بر یک مساوی کرد و در فینال مقابل آلمان میزبان به تساوی 1-1 رسید و به امتیاز مهمی رسید. . ایتالیا در دور بعد

2048008

Remo Freiller در مصاحبه با Corriere di Torino احساسات خود را در مورد بازی سوئیس مقابل تورینو برای اولین بار بیان کرد:“البته، این مسابقه برای من با بقیه هم تیمی هایم متفاوت است. من حرفه ام را در ایتالیا ساختم و همچنین یک کشور ایده آل برای گذراندن زندگی ام در کنار خانواده ام پیدا کردم. با این حال، روز شنبه این اتفاق نیفتاد. به اندازه عشق باش این یک بازی است.

محرومیت ریکاردو کالافیوری؟

من واقعا برای ریکاردو متاسفم. دوست دارم در این مسابقه با او روبرو شوم. با این حال، روز شنبه سوئیس مقابل ایتالیا خواهد بود، نه بولونیا مقابل ایتالیا.

استراتژی سوئیس؟

ما نمی خواهیم خودمان را تغییر دهیم. تاکتیک ها از الان تا آخر هفته به خوبی تنظیم می شوند، اما نظم و فلسفه تغییر نخواهد کرد. مرحله گروهی نشان می دهد که در مسیر درستی هستیم. اگرچه اکنون باید یک قدم دیگر برداریم.

عملکرد سوئیس در مرحله گروهی؟

عملکرد خوب در قسمت اول مسابقات مهم است. اکنون وارد مسابقاتی شده‌ایم که تفاوت را رقم می‌زند، مسابقاتی که می‌تواند آینده یک تیم را تغییر دهد، اما من نمی‌ترسم و مطمئن هستم که سوئیس از ایتالیا نمی‌ترسه.

مجله اخبار فوتبال خارجی