ستاره سوری گلزنی در لیگ ستارگان را آغاز کرده است

این مهاجم 33 ساله که هفته گذشته اولین بازی خود را با پیراهن العربی مقابل الریان انجام داد و با برتری تیمش 90 دقیقه در زمین حضور داشت، امروز یکی از 11 بازیکن اصلی بود. در تیمش مقابل المرخیه که توانست گلزنی کند.

مهاجم سوری العربی قطر اولین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

عمر السومه پس از 8 فصل متوالی در الاهلی عربستان که در آن سال ها بهترین گلزن آن باشگاه بود، اکنون شروع درخشانی در العربی قطر داشته و موفق شده اولین گل خود را در این تیم و ال. -گل مورخیا روی کار تیمی و با شوت زمینی باز پایه پیروزی تیمش باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عمر الصومه که یکی از بهترین بازیکنان دهه اخیر فوتبال سوریه بود و درخشش او علاوه بر مسابقات داخلی در عرصه باشگاهی نیز چشمگیر بود و در لیگ حرفه ای عربستان نیز خوش درخشید. و لیگ قهرمانان آسیا با شروع سال تحصیلی تصمیم گرفت برای تیم العربی قطر بازی کند و یکی از یاران مهرداد محمدی است.

مهاجم سوری که برای سه فصل متوالی برترین گلزن لیگ حرفه ای عربستان بود، در دقیقه 48 بازی العربی مقابل المرخیه در هفته سوم لیگ برتر فوتبال عربستان با پاس یوسف المساکنی اولین گل تیمش را به ثمر رساند. لیگ ستارگان قطر و در دومین بازی برای العربی گلزنی کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838685
25 اوت 1401 @ 8:46 ب.ظ
5.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر