ستاره سپاهان برای پرسپولیس شدن شروع کرده است!



فرشاد احمدزاده بازیکن خردسال سپاهان طبق قرارداد قبلی خود با این باشگاه در پایان لیگ بیست و سوم آزاد خواهد شد و قراردادش با سپاهان به پایان می رسد. احمدزاده و دیگر بازیکن سپاهان در اقدامی جالب در اواسط فصل قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با آن تیم تمدید کردند. اما مبلغی را به عنوان رضایت نامه در نظر گرفتند که در صورت جدایی باید به باشگاه سپاهان پرداخت می شد.

فرشاد در پایان فصل مورد توجه پرسپولیس قرار می گیرد و مذاکرات خوبی را با تیم سابقش انجام می دهد. احمدزاده از نظر مالی با پرسپولیس به توافق رسید اما عدم رضایت کار فرشاد را برای پرسپولیسی شدن سخت کرد. ماجرا از این قرار بود که قرارداد فرشاد احمدزاده با باشگاه سپاهان دارای بند فسخ است اما این قرارداد در سازمان لیگ ثبت نشده و در قرارداد چک شده بند فسخی وجود ندارد.

همین مشکل باعث شد احمدزاده نتواند پرسپولیسی شود و باشگاه پرسپولیس از بازیکنی که مدت ها با او کنار آمده بودند رونمایی نکند. قرار شد احمدزاده برای رفع این مشکل و جلب رضایت سپاهان اقدام کند و پس از پرداخت پول در نظر گرفته شده از سوی باشگاه سپاهان، به عنوان بازیکن آزاد شود و قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کند. قراردادهای نهایی فرشاد با پرسپولیس منعقد شده و خود این بازیکن در تلاش است تا هر چه سریعتر قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس امضا کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال