ستاره علاقه مند به پرسپولیس; امیدوارم آنچه می خواهم پیش برود/ پرسپولیس فریب ویدیو جنجالی را نخورد!

محمد خدابندلو یکی از بازیکنان جوان لیگ برتری است که طی چند سال گذشته با عملکرد قوی خود روند صعودی را در فوتبال آغاز کرد. او در آکادمی پیکان بزرگ شد، پس از نمایش های خوب در این تیم راهی ذوب آهن شد و پس از درخشش در اصفهان راهی گل غار شد و اکنون یکی از مهره های کلیدی این تیم محسوب می شود.

گل گهر هافبک خلاق پس از بازی با پرسپولیس به دلیل سوالی که یکی از خبرنگاران از او پرسیده بود مورد توجه قرار گرفت. ماجرا به یک ویدیوی قدیمی برمی گردد که به دوران کودکی خدابندلو برمی گردد. او در این فیلم در حالی که صورتش قرمز شده و پرچم پرسپولیس بر دوشش است، در گفتگو با خبرنگار برنامه نود شرایط این تیم را تداعی می کند.

این بازیکن 24 ساله در مواجهه با سوال خبرنگار ما در این خصوص، در ادامه صحبت های خود گفت: در گلگر واقعا احساس آرامش می کنم؛ این تیم جو خوبی دارد و الان هم آقای الهویی راه را ادامه می دهد. آقای قلانوی و ما برای مقام چهارمی قهرمانی می جنگیم.»

خدابندلو به بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر اشاره می کند که می گوید با تمام وجود برای تیمش به میدان می رود و برای موفقیت این تیم می جنگد. درست مانند آنچه در میکسدزون ورزشگاه آزادی در خصوص بازی با پرسپولیس در لیگ برتر گفت: «مطمئنا بازی سختی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر داریم، اما مثل این بازی با جان و دل به زمین می رویم. تیم های دیگر برای قهرمانی ما را زیر نظر دارند و کمترین کاری که می توانیم بکنیم این است که با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ستاره علاقه مند به پرسپولیس;  امیدوارم آنچه می خواهم پیش برود/ پرسپولیس فریب ویدیو جنجالی را نخورد!

این روزنامه نگار در ورزشگاه آزادی به خدابندلو درباره این فیلم قدیمی گفت و از او پرسید که با توجه به علاقه اش به پرسپولیس آیا بازی مقابل این تیم برایش سخت است؟ گل گهر هافبک جوان پاسخ داد: البته سخت بود اما فوتبال همین است و امیدوارم آنچه می خواهم به نتیجه برسد.

خدابندلو که علاقه ای به مصاحبه ندارد و مدت هاست مصاحبه ای در رسانه ها منتشر نشده است، جدای از چند اظهار نظر کوتاه در میکسدزون از استادیوم های مختلف، دوست ندارد درباره این موضوع صحبت کند. وقتی با او تماس گرفتیم تا نظرش را در این مورد جویا شویم، او به چند جمله کوتاه اکتفا کرد: «من در هر تیمی بودم، با تمام وجود و برای پیشرفت خودم و تیمم بازی کردم، الان هم هستم. به گل گهر چسبیده ام و برای این تیم هر کاری می کنم.»

از خدابندلو پرسیدیم که آیا به فکر تیمش در فصل آینده است؟ وی پاسخ داد: تنها چیزی که به آن فکر می کنم موفقیت گلگر در 3 بازی اخیر لیگ برتر و کسب عنوان چهارمی لیگ برتر است و عملکرد خوب ما مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز گویای همه چیز خواهد بود و شک نکنید که ما مقابل این تیم در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.”