ستاره غیرمنتظره و گلزن سپاهان در نیمه نهایی (فیلم)


کد اطلاعات: 2048843
26 ژوئن 1403 در 8:56 ب.ظ.
252 امتیاز خبر

1نقطه نظر

هادی محمدی در بهترین لحظه ممکن توانست سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان به تساوی بکشاند و به ادامه بازی امیدوار باشد.

ستاره و گلزن غیرمنتظره سپاهان در نیمه نهایی (فیلم)

به گزارش ورزشی، این گل در شرایطی به ثمر رسید که گل سپاهان با خطای نیما میرزازاد در دقیقه 7 بازی به ثمر رسید و بازیکنان این تیم برای جبران گل خورده تلاش کردند.

اما هادی محمدی در بهترین لحظه ممکن روی کرنر تماشایی رامین رضاییان در تیرک دروازه ظاهر شد و با یک پرشی باشکوه و ضربه سر مهارنشدنی دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد.

این گل در حالی توسط هادی محمدی به ثمر رسید که سایر ستارگان سپاهان شانس گلزنی مساوی را داشتند اما تساوی در این دیدار به نام هادی محمدی رسید که در آغاز سال جدید یکی از مهره های کلیدی تیم اصفهانی است. تیم طلایی و عملکرد او حتی نیمکت نشینی را برای او به ارمغان آورد. نشی محمد دانشگر هم اهل علم شد.

البته عملکرد عالی هادی محمدی در نیمه اول تنها در فاز هجومی نبود و پس از به ثمر رساندن گل اول سپاهان، او توانست ضربه سعید سحرخیزان را که نیما میرزازاد را پشت سر گذاشته بود، برای ستاره بلامنازع از خط خارج کند. سپاهان در نیمه اول بود.
دیدار سپاهان و گل گهر در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نیما میرزازاد و مورایس از سپاهان این نتیجه را مدیون نمایش فوق العاده هادی محمدی هستند. مدافعی که شاید کمتر نامش در میان ستارگان سرشناس اردوی سپاهان به چشم بیاید، اما در سال جدید بازی های خیره کننده ای با پیراهن طلایی تیمش به نمایش گذاشته است و با این شرایط احتمالا حضورش در این تیم را تا حد زیادی تمدید خواهد کرد. اصفهان.

مجله اخبار فوتبال داخلی