ستاره فوتبال بانوان ایران در جستجوی نهمین قهرمانی است


سرویس خبر شماره: 1867134
8 فوریه 1401 ساعت 07:00
881 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خوشحالم که مرا با قائدی مقایسه می کنند

زندی که به خاطر حرکات تکنیکی و نقش کوچکش با مهدی قیدی مقایسه می شود، در این باره به خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” گفت: راستش را بخواهید فوتبال را از 12 سالگی در کوچه و خیابان شروع کردم و از این سال ها همه زنگ می زنند. من فوتبال، از نزدیک نگاه می کند و به من می گوید تو مثل مهدی قیدی بازی می کنی، من هم سبک بازی این بازیکن را خیلی دوست دارم و از این مقایسه خوشحالم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش ستاره جوان فوتبال بانوان به قدری تحسین فوتبالدوستان را برانگیخته است که لقب “لیدر فوتبال بانوان” را برای او به ارمغان آورده است. ناگین زندی بازیکن 19 ساله تیم خاتون بم است که تا کنون و پس از گذشت 14 هفته، در این فصل 7 بار دروازه حریفان خاتون را باز کرده است. لیگ برتر فوتبال بانوان اما تحسین ناگین زندی توسط اهالی فوتبال به خاطر گل هایی نیست که او به ثمر رسانده است. زندی با جدایی هایش از سمت راست و پاس های خوبش به خصوص در حساس ترین بازی فصل مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفت.

زندی در خصوص اینکه در هفته های اخیر گل های خوبی برای خاتون به ثمر رسانده و در بازی مقابل شهرداری سیرجان پاس گل خوبی برای مونا حمودی ارائه کرده است، گفت: موفقیت تیم برای من مهمتر از هر چیز دیگری است و مهم نیست چه کسی گل بزند. حریف کند توپ مهم این است که نتیجه مسابقه به نفع ما تمام شود و همه بازیکنان به هدف ما یعنی کسب نهمین قهرمانی لیگ برتر همدل باشند.

در هفته دوازدهم لیگ برتر و در حساس ترین دیدار فصل که رویارویی دو تیم کرمانی (خاتون بم و شهرداری سیرجان) بود و در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان به میزبانی سیرجانی ها برگزار شد در حالی که خاتون با نتیجه 2 بر 1 از حریف خود پیش افتاد. شروع 40 متری ناگین زندی از سمت راست زمین با توپ و ارسال پاس زیبا به مونا حمودی با ضربه برگشتی همراه بود و سوارزی حمودی تا شاهد همکاری بسیار زیبا در یکی از بهترین بازی های فوتبال بانوان باشیم. فصل

1795653

زندی: فوتبال را در خیابان شروع کردم و سال هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می بیند می گوید تو مثل مهدی قیدی بازی می کنی!

ستاره فوتبال بانوان ایران در جستجوی نهمین قهرمانی است

وی در پایان گفت: ابتدا از مجله اخبار فوتبال که به طور جدی به فوتبال بانوان می پردازد تشکر ویژه ای دارم و در آخر از سرمربی تیم ما سرکار خانم مرضیه جعفری تشکر می کنم. ما یک زمین برای بازیکنان زن جوان و تشکر ویژه از مدیر عامل باشگاه، فکر می کنم آنها به فکر فوتبال بانوان هستند و در این شرایط از فوتبالیست های زن حمایت می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی