ستاره فولاد در جاده طارمی آن را باز کرد!

حالا او در مسیر درستی قرار دارد و با قراردادی طولانی مدت به عضویت باشگاهی درآمده است که علاوه بر شرایط مالی ایده آل، امکانات بسیار خوبی برای بازیکنانش فراهم می کند و ستاره هایی مانند حزباوی می توانند به لیگ های معتبر اروپایی بروند. آنها به پیشرفت بزرگ خود ادامه می دهند. درست مثل مهدی طارمی که از الغرافه پرتغال و به تیم ریو آوه رفت و حالا با پورتو بعد از قهرمانی در لیگ به فکر بردن مستر گل در لیگ برتر این کشور است و دور از انتظار نیست. که



مجله اخبار فوتبال داخلی

حزباوی بلافاصله با تیم جوانان ایران در جام ملت های آسیا شرکت کرد و با بازوبند کاپیتانی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست 3 گل به عنوان مدافع به ثمر برساند. اما شکست بد در برابر عراق مانع از پیشتازی آنها شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور در لیگ ستارگان قطر و پیشنهاد باشگاهی مانند السد که بزرگترین و پرافتخارترین تیم این کشور محسوب می شود و در آسیا صاحب عنوان قهرمانی می شود، شرایطی نیست که بازیکن به راحتی می تواند از کنارش عبور کند.

با این حال مکاتبات دو باشگاه فوتبال خوزستان و السعد و البته شرایط بسیار ایده آلی که قطری ها برای مدافع جوان و آینده دار ایرانی در نظر گرفتند، در نهایت اجازه اولین انتقال بزرگ تابستانی را داد و حزباوی راهی بازار شد. لیگ ستارگان.

1880074

مدافع سابق فولاد اما در بازگشت از جام ملت های آسیا بلافاصله در تمرینات همیشگی علیرضا منصوریان قرار گرفت و به لطف ارتباط بسیار خوبی که با سرمربی خود برقرار کرد، بهترین عملکرد را در دیدارهای گذشته داشت. از ارتش سرخ تا جایی که فولاد در سال 1402 موفق شد در سه بازی خانگی متوالی مقابل نساجی، نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک گلزنی کند.

1880076

زمانی که السد مکاتبات خود را با فولاد برای جذب محمدامین حزباوی آغاز کرد، علیرضا منسویان هدایت این تیم را برعهده داشت و در ابتدا به شدت با این انتقال مخالفت کرد و در جلسات مختلفی که با مدافع جوانش داشت، این نکته اعلام شده را به او گفت. . او شایستگی حضور در فوتبال اروپا را دارد.

اما شماره 55 جدید السد 5 سال فرصت دارد تا وارد جمع پر ستاره گرگ های دوحه (لقب السد) شود، در آنجا ستاره شود و در نهایت راه را برای لیگ های برتر اروپا هموار کند.

1880075

حالا محمدامین حزباوی در کنار بازیکنانی چون امیر قلعه نویی، علی دایی و… در جمع بازیکنان ایرانی تاریخی السد قرار دارد و البته رسیدن به ترکیب اصلی این تیم پر ستاره کار بسیار سختی است. که بدون محدودیت و ترس از خرج کردن در بازار نقل و انتقالات است. خودش جلو میاد


سرویس خبر شماره: 1940103
ژوئن 06, 1402 در 03:28
88 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پیشنهادی که به راحتی نمی توان از آن گذشت

انتقال به باشگاهی مثل السعد موضوعی است که هیچ بازیکن لیگ ایرانی نمی تواند مثل محمدامین حزباوی به راحتی از کنارش بگذرد.

ستاره فولاد در جاده طارمی آن را باز کرد!

مدافعی که در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن تعویضی مقابل تیم های القادسیه و الهلال عربستان بازی کرد و شاید اگر ضربه سر او به جای شوت به دروازه عبدالله المیوف برخورد می کرد، نماینده ایران می توانست به غافلگیری ادامه دهد. حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا.