ستاره لایپزیگ همه اسلوونی را عصبانی کرده است!


کد اطلاعات: 2049187
28 ژوئن 1403 ساعت 12:27 |
3.1 هزار |

0نقطه نظر

تاخیر در پرواز به دلیل کنترل دوپینگ

بنجامین سسکو ستاره لایپزیگ اسلوونی به دلیل تاخیر طولانی در هنگام کنترل دوپینگ باعث تاخیر در پرواز هواپیمای تیم شد.

ستاره لایپزیگ همه اسلوونی را عصبانی کرده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسلوونی روز گذشته در حالی که دقایقی با یک گل عقب بود مقابل دانمارک به تساوی یک بر یک دست یافت.

در این دیدار بنیامین ششکو شروع خوبی داشت و ستاره تیمش بود. یکی از شوت های او به تیر دروازه برخورد کرد و در چند نوبت توانست دفاع دانمارک را با مشکل مواجه کند.

این مهاجم در پایان بازی برای تست دوپینگ فراخوانده شد و ظاهرا به دلیل استرس خیلی دیر به جمع هم تیمی هایش پیوست. از آنجایی که بازیکنان اسلوونی پس از پایان بازی از رختکن خارج شدند، از دوش خارج شدند و مدت ها مصاحبه خود را به پایان رساندند، او همچنان غایب بود.

2044551

در حالی که تمام تیم در اتوبوس منتظر بودند، کار تمام شد و او برگشت. نتیجه: پس از ورود به فرودگاه اشتوتگارت، تیم با 41 دقیقه تاخیر به سمت کمپ ووپرتال بلند شد.

باید دید سسکو در بازی روز پنجشنبه با گلزنی مقابل صربستان از تیمش عذرخواهی خواهد کرد.

او فصل گذشته در اولین سال حضورش در لایپزیگ 14 گل به ثمر رساند و مورد توجه تمام باشگاه های مطرح اروپا قرار گرفت. چلسی، منچستریونایتد، لیورپول و آث میلان از جمله بازیکنان مورد علاقه او هستند.
تنها اندکی قبل از شروع مسابقات قهرمانی اروپا بود که او قرارداد خود را یک سال دیگر تا سال 2029 با دستمزدی بسیار بالاتر (حدود 8 میلیون یورو) تمدید کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی